Jövőre lesz 25 éves a Sziget
Jövőre 25. alkalommal jelentkezik a Sziget, amire már most készülnek a szervezők. A 25. fesztiválra egy 25 órás akciót hirdetett a fesztivál szeptember 25-én. Hihetetlen, de az összesen kiadható hetijegyek 25%-át kapkodták el az akció keretében a látogatók.
Akár „égi jelnek" is vehetik a szigetesek, hogy a negyedszázados fesztiválra a kiadható hetijegyek 25%-a talált gazdára az első 25 órában.
„A 25-ös szám körül forog a jövő évi Sziget, de nem is sejtettük, hogy váratlanul is becsúszik majd ez a szám" – meséli Gerendai. „A számmisztika szerint a 25-ös szám az új iránt való folytonos érdeklődést jelöli. Mi 25 éve, évről-évre törekszünk valami újra, ez a fejlődés vezetett el oda, hogy mára már a világ legjelentősebb fesztiváljai közé sorolnak minket" – tette hozzá a főszervező, aki szerint az, hogy a hetijegyek negyede egyetlen nap alatt elkelt mielőtt bármilyen programot meghirdettek volna, szintén azt mutatja, hogy a Sziget egy "megbízható" fesztiválmárka, ahová a közönség a különleges hangulatért jön a világ minden tájáról.
Persze ettől még a szervezők igyekeznek a negyedszázados jubileumra méltó programmal előállni, azonban az első konkrét nevekre még várni kell pár hetet. A 25-ös számhoz viszont mindig jó hírek kapcsolódnak majd, ugyanis azt ígérik, hogy minden hónap 25-ére tartogatnak valami izgalmas meglepetést.
Kapcsolódó cikkek
- A sikerstartupok nem nyaralnak
- Több mint 3 millió tranzakciót bonyolítottak a Sziget Fesztiválon
- Új Hungarikum a Szigeten
- Idén nyáron 10 ezren már mobillal léptek be a fesztiválokra
- A Szigeten debütál a Festipay Prepaid kártya
- Sziget bejárás: kezdődik a buli
- Izgalmas koncerttel kezdődik a Magic Mirror a Szigeten
- Európa nagy része itt lesz a Szigeten és hozzák a mobilalkalmazásaikat is
- #szigetrecycling: zöldnek lenni menő
- Érdekes fantáziavilág a Szigeten
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: