Jelentős felvásárlás az online marketing piacon
A Klikkmánia keresőmarketing ügynökség felvásárolta a BugTV digitális ügynökséget
2016 októberében Magyarország első Google Partneri minősítéssel rendelkező ügynöksége, a Klikkmánia felvásárolta a főleg Youtube tartalmakra és PPC kampányok kezelésére specializálódott BugTV digitális ügynökséget. A BugTV 2012-ben alapított vállalkozás, amely Magyarországon az elsők között indított YouTube Multi-Channel Network-öt (MCN), 2014- ben pedig a Ki Mit Tube technikai hátterét biztosította a YouTube-on és a weben egyaránt.
Asztalos Levente és Varga Zoltán, a Klikkmánia tulajdonos-ügyvezetői a felvásárlással első sorban a Klikkmánia piaci pozícióit kívánják erősíteni: „A BugTV csatlakozásával csapatunk 25 főre bővül, szolgáltatásaink köre pedig innentől kezdve lefedi a YouTube csatorna menedzsmentet, illetve a teljes marketing automatizálási és tanácsadási folyamatokat is. Kiemelten fontos küldetésünknek tekintjük, hogy ügyfeleink számára prémium minőségben fedhessünk le új területeket. Biztosak vagyunk benne, hogy a két vállalat egyesüléséből mind meglévő, mind új ügyfeleink profitálnak majd” – mondta el a két ügyvezető.
Szelei Szabolcs a BugTV jelenlegi vezetője szerint a vállalat szakmailag kiemelkedő környezetben folytathatja a munkát: „Korábban 3,5 évet töltöttem el a Google Magyarország marketing igazgatói székében, így az évek során igen mély és részletes ismeretet szereztem a hazai online- és keresőmarketing piacról. Büszke vagyok arra, hogy a Klikkmánia viszi tovább cégünket, a legjobb kezekbe kerül örökségünk” – mondta el a szakember.
Kapcsolódó cikkek
- A Kingston felvásárolta az Imation IronKey USB-technológiáját és -eszközeit
- A Samsung felvásárolja a Vivet, az új generációs mesterséges intelligencia platformot
- A Samsung megválik nyomtató üzletágától
- Az ABC Data felvásárolja a régió egyik legnagyobb értéknövelt IT disztribútorát
- Király Gábor a „legkeresettebb” magyar focista
- A Symantec megvásárolja a Blue Coat vállalatát
- A Samsung felvásárolta a Joyentet, a vezető nyilvános és magán felhőalapú megoldások szolgáltatóját
- Horvátországba és Montenegróba utazna a magyar
- Itt a reklám, hol a reklám?
- Felhős szoftver szolgáltatókat venne az S&T Hungary
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A boldog gyerekekből lesznek sikeres felnőttek
Több mint 600 támogatott, 105 diploma, 606 nyelvvizsga, 246 informatikai bizonyítvány. Csak néhány eredmény, amit a 19 éve működő Csányi Alapítvány és az általa mentorált fiatalok elértek. Az alapítvány valódi sikere a számok mögött, a személyes történetekben rejlik – hangzott el Zánkán az Alapítvány által szervezett idei Életút Fesztiválon április 20-án. A kiemelkedő informatikai és idegen nyelvi képzések mellett a végzett fiatalok a megszerzett kapcsolati tőkét, a közösség erejét tartják a legfontosabbnak. Nemcsak a Csányi Alapítvány nagykorú már, hanem egyre több mentoráltból vált olyan fiatal felnőtt, akik büszkén támaszkodhatnak az alapítvány segítségével megszerzett tudás mellett egymásra, „Csányisokra” is.
Állásbörzét és karrierfelkészítést tart szerdától a Corvinus
Több mint kétszáz állásajánlat közül lehet válogatni a Corvinus Egyetem idei karrierexpóján április 24-én és 25-én. Az eseményen részt vevők sok tippet gyűjthetnek karrierjük beindításához, kiteljesítéséhez is. Ebben nemcsak több tucat, corvinusos diplomával színes és sikeres életutakat bejáró szakember segít személyesen, de megtanulható a ChatGPT és a LinkedIn munkakeresői célokra optimalizált, profi használata is.
A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG
Jelentős logisztikai fejlesztésekkel segíti az eMAG a Budapesten és Pest vármegyében élő ügyfelek kiszolgálását: az online áruház a hétköznap délig leadott megrendeléseket várhatóan még aznap több mint háromszáz, a térségben működő easyboxba szállítja ki. Az új szolgáltatás a platformon aznapi kiszállításra jelölt termékekre vonatkozik.
Új területen erősít az OTP Mobil
Tovább bővültek az OTP Mobil által kínált innovatív fizetési lehetőségek, így már nem csak a Simple alkalmazás és a SimplePay megoldások előnyeit élvezhetik a felhasználók. A fintech vállalat ugyanis felvásárolta a HelloPayt, amely elsősorban vendéglátóhelyek, szórakozóhelyek és fesztiválok fizetési rendszereit üzemelteti.
A napenergia-innovátor TSS4U az ABB technológiáját használja
A hollandiai TSS4U innovatív, szigetüzemű napenergia-rendszereket szállít világszerte kritikus alkalmazásokhoz, így segítve a vállalatokat abban, hogy a dízelgenerátorokat fenntartható energiával váltsák ki. Távközlési tornyok, olaj- és gázipari létesítmények, valamint víztisztító telepek energiaellátása támaszkodik a TSS4U napelemes rendszereire, amelyek a legmagasabb követelményeket támasztó környezetben is megbízható energiatermelést biztosítanak.