A Telekom karácsonyi kampánya az emberi kapcsolatok megerősítését helyezi fókuszba
A kampány célja a márka-életcél közvetítése úgy, hogy az az ünnepi hangulatban releváns legyen a befogadó számára: A Telekom minden értelemben áthidalja a távolságokat az emberek között, az ünnepi időszak pedig egy jó apropó, hogy ezért mindenki személyesen is tegyen valamit.
A kampány kreatív koncepciója arra a gondolatra épül, hogy karácsonykor különösen fájdalmas érzés ráébredni, hogy valakivel az évek során eltávolodtunk egymástól. Bár ma gyakran szokták ezért a felgyorsult kommunikációt hibáztatni, valójában ez egy természetes folyamat, amely mindenkit érint. A Telekom hálózata és eszközei viszont segíthetnek abban, hogy az emberek felélesszék, illetve szorosabbá tegyék ezeket a kötelékeket.
Már a koncepció tesztelésekor is látszott, hogy ez egy mindenkit érintő, fontos kérdés. Idén karácsonykor tehát a Telekom az emberi kapcsolatok ápolását, megerősítését helyezi fókuszba, és arra buzdítja az embereket, hogy tegyenek a kapcsolataik felfrissítéséért. A kampány fő elemeként ezt először egy image filmmel kommunikálják. Egy testvérpár konfliktusokkal teli történetén át mutatják be, hogyan tud akár egy kis gesztus is kibékíteni mély ellentéteket, ha a különbségeink helyett inkább azt keressük, ami közös bennünk. A komoly hangvételű image film mellett további 8 filmet készítettek a Telekom szezonális ajánlataihoz, amelyek könnyedebb hangnemben mutatják be a családokat összekötő ünnepi élményeket.
A Telekom karácsonyi kampányát minden évben egy-egy emlékezetes dal köré fűzi. Az idei együttműködéshez a Telekom egy már legendás LGT dalt választott, egy nagyszerű énekesnő előadásában. A Presser Gábor és Sztevanovity Dusán által írt LGT dal, a Gondolj rám egy részletét Rúzsa Magdi énekelte el a 2016-os kampányunkhoz. A dal üzenete ilyenkor, karácsony táján különös hangsúlyt kap.
A dalon keresztül az előadók és a Telekom is azt a sugallatot közvetítené, hogy meg kellene próbálni szorosabbra húzni kapcsolataink lazuló - netán már meglazult - szálait, hogy merjük megtenni azt a hiányzó, esetleg csak egyetlen lépést, mozdulatot, gesztust, amitől egy barátság újra működni kezd, egy családi fotó újra visszaadja az összetartozás érzését.
Az érzelmi távolságok témáját a közösségi médiában is körbejárják. Tari Annamária pszichológussal indítanak beszélgetést, aki blogbejegyzésekben dolgozza fel az emberi kapcsolatok nehézségeit, majd további aktivitásokkal vonjuk be a Telekom követőit az ünnepi felkészülésbe. A kampány PR támogatása elsősorban azt célozza, hogy egyedi, kreatív médiatartalmakon keresztül is eljusson az emberekhez a kapcsolatfelvétel fontosságának gondolata, méghozzá inspiráló formában, az ismert zenészek bevonásával.
Kapcsolódó cikkek
- A Telekom Magenta 1 ügyfeleinek száma meghaladta a 100 ezret
- A Magyar Telekom 2016. harmadik negyedéves eredményei
- Marad a FOX, Nat Geo és a Nat Geo Wild a Telekomnál!
- Több mint 2600 kistelepülésre jut el egy éven belül a Telekom 4G!
- Linkin Park a Telekom VOLT Fesztivál 0. napján
- A Telekom új domino kártyás opciókat vezet be
- Az HBO aranyélet első évada most díjmentesen nézhető a Telekomnál
- Telekom: új szuper családi HD csomag, több mint 110 tv csatornával
- Telekom Electronic Beats Festival Budapest 2016
- Munkaerőpiac: kíváncsi munkavállalót keresnek a cégek, növekszik a kreatív kompetenciák szerepe
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.