Új, integrált hirdetési szolgáltatás

MTI Sajtóadatbank, 2000. november 6. 08:10
Az internetes és a nyomtatott hirdetési újság felületeinek összehangolásával speciális szolgáltatást indított a Napi Hirdetés és az i-Cell.
Az on-line és az off-line szolgáltatások összehangolásának lényege, hogy az ügyfelek interneten, wap-képes telefonon és rövid szöveges üzenetben (sms) is feladhatják hirdetéseiket, amelyek - lektorálás után - a következő nyomtatott újságban és a www.hirdetes.com internetes oldalon egyaránt megjelennek.

A cég tájékoztat arról, hogy a hagyományos, a hirdetési állományokat leválogató, felhasználóként definiálható szűrők mellett úgynevezett ügynökök is megjelennek. Ezek olyan programok, amelyek az előre definiált kritériumoknak megfelelő hirdetéseket folyamatosan keresik, és e-mailben vagy sms-ben azonnal értesítik a megbízót a megfelelő ajánlatokról.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09