A Digitális Jólét Nonprofit Kft. segíti a Digitális Jólét Program megvalósítását
A Digitális Jólét Nonprofit Kft. – közfeladat ellátásában közreműködő szervezetként - 2017. január 1.-től vesz részt a Digitális Jólét Programról szóló 2012/2015. (XII. 29.) Korm. határozatban foglalt feladatok végrehajtásában.
A nonprofit társaság Magyarország Digitális Gyermekvédelmi Stratégiájához, Magyarország Digitális Oktatási Stratégiájához, Magyarország Digitális Exportfejlesztési Stratégiájához és Magyarország Digitális Startup Stratégiájához kapcsolódó feladatok ellátásában is részt vesz. A Digitális Jólét Nonprofit Kft. látja el a Digitális Jólét Alapcsomag védjegyéhez kapcsolódó valamennyi tevékenységet.
A Digitális Jólét Nonprofit Kft. száz százalékban állami tulajdonú társaság. 2017. január 1-től - a korábbi HIPAVILON Magyar Szellemi Tulajdon Ügynökség Nonprofit Kft. - új megnevezéssel, Digitális Jólét Nonprofit Kft. név alatt folytatja tevékenységét.
Kapcsolódó cikkek
- Virágzó startup fővárossá válhat Budapest
- Folytatódik a Szupergyors Internet Program megvalósítása
- Elindult az NHIT Online Akadémia!
- November 1-től tételesen kiderül, mennyivel csökken jövőre az internetszámlánk
- Magyarország felzárkózhat az EU infokommunikációs krémjéhez
- Legyen Budapest Európa startup központja!
- Beköszöntött a transzformáció időszaka, minden társadalmi és gazdasági iparágban tetten érhető a digitalizáció
- A stratégiák és akciók elfogadási szakaszába érkezett a Digitális Jólét Programja
- Deutsch Tamás: jogi garanciák lesznek az olcsóbb internetszolgáltatásra
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.