A Fujitsu biztonsági megoldásait alkalmazza a világ egyik legnagyobb alumíniumgyártója

forrás: Prím Online, 2017. január 23. 12:57

A Fujitsu Finnország szerződést írt alá biztonsági megoldások szállításáról a világ egyik legnagyobb integrált alumíniumgyártó vállalatával, a Norsk Hydro ASA-val. 

A szerződés értemében a Fujitsu 7/24 órában reagál ügyfele biztonsági incidenseire, biztonságos felhasználóhitelesítéssel segít mérsékelni a működési kockázatokat, teljesíteni az egyre szigorúbb megfelelési és hatósági követelményeket, valamint védeni a Hydro kényes adatait és szellemi tulajdonát az erősödő online fenyegetésekkel szemben. Az új hat éves szerződés jelentősen kibővíti a partnerek korábbi IT-szolgáltatási megállapodását, amelynek keretében a Fujitsu 2010 óta nyújt globális IT-infrastruktúra szolgáltatásokat a Hydro számára 40 országban. 

 

A biztonság központi szerepet játszik a vállalat digitalizációs stratégiájában. A Hydro adatait és infrastruktúráját érintő kockázatok minimumra szorítása érdekében a Fujitsu biztonsági incidensekre reagáló csapata (Computer Security Incident Response Team, CSIRT) globális rendszerfigyelési és reagálási szolgáltatásokkal, 7x24 órában azonosítja és hárítja el a biztonsági incidenseket. A Fujitsu által nyújtott szolgáltatások között szerepel majd biztonsági információ- és eseménykezelés (SIEM), sérülékenységi vizsgálat, intelligens fenyegetéselhárítás és incidenskezelés. 

 

A Hydro a Fujitsu PalmSecure tenyérvéna-azonosító rendszerével szabályozza és védi az adatok és az IT-szolgáltatások hozzáférését. A rendszer biometrikus technológia segítségével beolvassa a felhasználó tenyerében futó erek mintázatát, és ennek segítségével végez gyors és pontos azonosítást. Brazíliai kioszkrendszerein a Hydro már jelenleg is a Fujitsu PalmSecure segítségével nyújt biztonságos és könnyen kezelhető hozzáférést több mint 2000 bányásza és egyéb dolgozója számára a HR-adatokhoz. Az új rendszert 2017 során terjesztik ki a Hydro európai létesítményeire, ami mintegy 4000 főre növeli a felhasználók számát.

 

 

„A biztonság kiemelt prioritás számunkra a működésünk minden területét érintő digitalizációs folyamatban. Fontos, hogy bizalmat teremtsünk IT-rendszereink iránt. A biztonságon messze túlmutató képességekkel rendelkező stratégiai partnerként a Fujitsu segítségünkre lesz az incidensek hatékony kategorizálásában, a rájuk való reagálásban, és a felhasználói azonosítók biztonságos kezelésével a változó biztonsági követelmények teljesítését is támogatja” – nyilatkozta Jo de Vliegher, a Hydro informatikai vezérigazgató-helyettese és információs rendszerekért felelős vezetője. 

 

„A gyors ütemben növekvő Hydrónak működése minden területén magas szinten kell tartania a biztonságot. A biztonság fontosságának erősödéséhez az is hozzájárul, hogy minden régióban speciális helyi megfelelési követelményeket kell figyelnie és betartania. A biztonság terén végzett alapos értékelést követően a Hydro azonosította a fő beruházási célterületeket, mi pedig nagy örömmel segítünk neki a további globális növekedést támogató, jól skálázható, stabil biztonsági platform kiépítésében” – hangsúlyozta Rob Norris, a Fujitsu EMEIA nagyvállalati és kiberbiztonsági megoldásokért felelős alelnöke. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09