A Vodafone továbbra is újító marad

forrás: Prím Online, 2017. március 20. 09:55

„Örömmel fogadtuk, hogy a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) is elismerte a Vodafone Magyarország innovatív lépéseit”, - mondta Alexandre Froment Curtil vezérigazgató, reagálva az NMHH néhány nappal korábban kiadott közleményére, amelyben a hatóság úgy értékelte az elmúlt évet, hogy „a szolgáltatásokban a Vodafone újított leginkább”.

A Vodafone vezérigazgatója, kiemelte, hogy a szolgáltató hosszú évek óta azon dolgozik, hogy tarifa csomagjai mind átláthatóbbak legyenek és folyamatosan alkalmazkodjanak a változó ügyfél igényekhez, ezért került sor a tavalyi évben is a portfólió átalakítására. 

 

Ahogyan azt a hatóság is kiemelte, a Vodafone a tavalyi évben alaposan megmozgatta a feltöltő kártyás piacot az egységesen 19 Ft-os perc- és SMS díjú Tuti csomaggal, évek óta az élen jár a roaming korlátok lebontásában és az ügyfél igényeknek megfelelően folyamatosan növeli az egyes szolgáltatáscsomagokban elérhető adatmennyiséget. A Vodafone az internet generáció tagjainak, a 25 éven aluliaknak a You platformmal a csomagban foghoz képest havonta 2GB adatot ad, a családoknak pedig a Vodafone Family csomagokkal kínál egymás közötti díjmentes beszélgetést, üzenetküldést. A már a második előfizetéstől kedvezményesen igénybe vehető Vodafone Family a legkisebbeknek kínált Kid csomaggal egyedülálló módon azt is biztosítja, hogy a gyermekek akkor is bármikor elérhessék a szüleiket, ha a kártyájukra egyetlen forint sincs feltöltve.

 

Alexandre Froment Curtil hozzátette, hogy a Vodafone, ahogy eddig, úgy ezután is a továbbiakban is elkötelezetten dolgozik a fogyasztók számára mind kedvezőbb szolgáltatáscsomagok kialakításán.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09