Mesterséges intelligenciával toboroz tehetséges fiatalokat a MOL

forrás: Prím Online, 2017. március 30. 11:56

A mesterséges intelligenciát és az emberi interakciót ötvöző új kommunikációs megoldást, úgynevezett chatbotot vet be a MOL-csoport, hogy a fiatal felhasználók hasznos információkat kaphassanak a vállalat toborzó programjáról, a GROWWW-ról. Az olajcég azért döntött a chatbot mellett, mert így a fiatalokat természetes környezetükben, a Facebook Messengeren szólíthatja meg.

Több mint 1,86 milliárdan lépnek be Facebook fiókjukba legalább havonta egyszer és 900 millióan használják a Messengert ugyanilyen gyakorisággal világszerte. Ezek a hatalmas számok arra késztetik a cégeket, hogy minél gyorsabb és hatékonyabb módszereket dolgozzanak ki a célcsoportjaik elérésére.

 

A chatbot olyan új eszköz, amelynek üzenetet lehet küldeni és az üzenetnek megfelelően válaszol. A botok alapvetően a mesterséges intelligenciát ötvözik az emberi interakcióval.

 

A MOL-csoport nemzetközi programjának célja, hogy a vállalat a legtehetségesebb frissdiplomásokat és fiatal szakembereket alkalmazhassa a különböző területeken. Mivel ennek a körnek az elsődleges kommunikációs eszköze a Facebook Messenger, ezért a chatbot alkalmazásával a cég hatékonyan tud toborozni, és éppen azokat a célcsoportokat éri el, amelyekre leginkább szüksége van.

 

A GROWWW Messenger botjától a program elemeiről és az egész éves menetrendről kaphatnak hasznos információkat az érdeklődők. Megtekinthetik a program nagyköveteinek bemutatkozását, és a nyitott pozíciókra is rákereshetnek a segítségével.

 

"Az a feladatunk, hogy készen álljunk a jövő kihívásaira. Innováció nélkül nincs előrelépés, ebben a szellemben végezzük munkánkat nap mint nap. A GROWW program célja, hogy olyan fiatal szakembereket találjunk, akikkel tovább építhetjük a MOL-csoport sikereit. Úgy döntöttünk, hogy a toborzáshoz a célcsoport elérését leginkább biztosító, innovatív módszert választunk" – mondta Zdravka Demeter Bubalo, a MOL-csoport HR igazgatója.

 

Hogyan lépjünk kapcsolatba a Growww chatbottal? Nyissuk ki a Messengert, keressünk rá a „Growww” szóra és kezdjük a beszélgetést köszönéssel vagy kattintsunk ide a desktop verzióért.

 

Háttér

A GROWWW a MOL-csoport díjnyertes toborzó és fejlesztő programja. A MOL-csoport 2030-as stratégiájának megfelelően a vállalat a jövőt tartja szem előtt és a legjobb, legvonzóbb szolgáltatásokat kívánja nyújtani az úton lévők számára. Ahhoz, hogy ezt a célját elérje, minden eddiginél nagyobb szüksége van friss és nyitott gondolkodású fiatalokra.

 

A 2017-es programban a MOL-csoport 9 országban 176 pozíciót hirdet meg mérnöki, IT, közgazdasági, természet- és társadalomtudományi területeken. Pályázni lehet Ausztriába, Magyarországra, Szlovákiába, Szlovéniába, Horvátországba, Bosznia-Hercegovinába, Olaszországba, Lengyelországba és Csehországba. A fiatal szakemberek április 7-ig nyújthatják be jelentkezésüket.

 

A 12 hónapos programban a "Growwwerek" betekintést nyerhetnek a MOL-csoport működésébe, közvetlenül a felsővezetőktől tanulhatnak, meglátogathatnak számos termelő egységet, mindeközben egy mentor segíti őket. A program befejezése után a fiatal szakemberek többsége a vállalatnál folytatja pályafutását.

 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel

Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.

2024. március 27. 19:13

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei

Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.

2024. március 27. 15:08

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05