Ár-érték arányban a Vodafone az első a Best Buy Award felmérésen

forrás: Prím Online, 2017. április 6. 10:11

Az ICERTIAS Best Buy Award felmérésében a válaszadókat arról kérdezték, hogy a magyar piacon megjelenő adott termékekről vagy szolgáltatási kategóriákról szerzett saját tapasztalataik alapján melyekről gondolják, hogy megfelelő értéket kaptak pénzükért, vagyis melyeknek volt a legjobb ár-érték arányuk.

A felmérés eredménye szerint az ár-érték arány alapján a magyar mobilszolgáltatók közül a fogyasztók véleménye alapján a Vodafone került az első helyre.

 

„A Vodafone-nál azt gondoljuk, hogy minden egyes ügyfelünk különleges, így olyan figyelemmel igyekszünk kiszolgálni őket, mintha a családtagjaink lennének. Köszönjük ügyfeleinknek, hogy ezzel az elismeréssel megerősítettek bennünket abban a törekvésünkben, hogy a legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki őket.” – mondta Révész Balázs, a Vodafone Magyarország szegmens marketing igazgatója.

 

A felmérés közel 50 különböző területet vizsgált: a kiskereskedelmet, az élelmiszereket, lábbeliket, ruházati cikkeket, kozmetikumokat, háztartási felszereléseket, valamint telekommunikációs és pénzügyi szolgáltatókat. A megkérdezettek nyitott kérdésekre válaszolva szabadon választhattak a termékgyártók és a szolgáltatók közül, amikor megadták preferenciáikat.

 

Az ICERTIAS Best Buy Award felmérés szerint mind a belföldi, mind a külföldi márkák jól teljesítettek. 

 

A mobilszolgáltatók között legtöbbet említett Vodafone mellett a Tesco (külföldi szupermarket-lánc), Soproni (sör),  Riska (tej), a Vénusz (étolaj), a Toyota (családi autók), az ERSTE (banki-pénzügyi intézetek), a Nescafé (instant kávé), a Samsung (háztartásitermékek), a Tibi (csokoládé), az Univer (Majonéz), a Colgate (fogkrém), a Theodora (ásványvíz) és a Carte d’Or (jégkrém) szintén az első helyezést érte el a saját kategóriájában az ICERITAS Bes Buy Award felmérésen.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05