Az LG E7 Picture-on-Glass OLED TV három díjat is kiérdemelt a CE Weeken
Hét csúcskategóriás 4K Ultra HD tévékészülék versenyében az LG E7 OLED TV-je nyerte el a „TV-k 2017-es királya” (“2017 King of TV”) címet a 14. CE Week TV Shootout megmérettetésen, New Yorkban.
Az idei immáron a negyedik egymást követő év, amikor LG OLED TV nyerte meg a CE Week tévépárbaját, és idén először, egyetlen gyártóként söpörte be a fődíjat mindhárom újonnan létrehozott kategóriában. A már Magyarországon is kapható 65 colos LG E7 OLED TV egy készülékben ötvözi a hihetetlenül vékony, Picture-on-Glass kialakítást, a páratlan vizuális élményt nyújtó OLED technológiát, a Dolby Atmos hangzást és a magas dinamikatartományú (HDR) képmegjelenítést, így kiemelkedő képminőséget és egyedülálló házimozi-élményt nyújt, miközben bármely enteriőrbe stílusosan illeszkedik.
A CE Week TV Shootout egy olyan, évente megrendezett esemény, amely a vezető tévégyártók zászlóshajó készülékeit hasonlítja össze, hogy kiválassza a legjobban teljesítő televíziókat. A szervezők 2017-ben átalakították a versenyt, így idén már három különböző kategóriában díjazták a legjobb modelleket: — „Stúdió megvilágítás”/Házimozi TV, HDR, valamint streaming-teljesítmény kategóriákban — A zsűri számos kritérium alapján értékelte a televíziókat, többek között az érzékelhető kontrasztarány, a színtelítettség és színmennyiség, a kolorimetria (színmérés), és mozgásos mérések adták az értékelés alapját. Az igazságos verseny megteremtése érdekében a tévéket kiskereskedelemi forgalomból szerezték be, a készülékeket a verseny szervezői kalibrálták, az értékelést pedig a mozgókép-alkotás szakértői végezték el.
„Óriási megtiszteltetés számunkra, hogy mi lehetünk az első és egyedüli televíziómárka, amely egymás után négyszer nyerte el ezt az elismerést” — mondta Brian Kwon, az LG szórakoztató elektronikai üzletágának elnöke. „Mindig is büszkék voltunk arra, hogy elsőként léptünk piacra az OLED technológiával és a Dolby Atmos hangzással. Most az iparág szakértőinek elismerése is alátámasztja, hogy az LG tévéi felülmúlhatatlanok.”
Az LG 2017-es OLED TV kínálata a 65 colos W7, a 77 és 65 colos G7, a 65 és 55 colos E7, a 65 és 55 colos C7, valamint a 65 és 55 colos B7 készülékekkel már Magyarországon is elérhető. A 2017-es termékpaletta minden modellje az OLED technológia páratlan képességeit kínálja a élethű képekkel, a tökéletes fekete megjelenítésével, végtelen kontrasztaránnyal.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordszámú díjjal lett az LG az iF Design 2016 verseny nagy nyertese
- Újabb nemzetközi formatervezői díjakat nyert el az LG
- Bemutatkozott az LG Q6 széria
- Az év CIO-ja pályázat
- Amikor a klíma lakberendezési tárggyá válik
- Már elérhető az LG új okostelefonja
- Letisztult forma, egyszerű elegancia, penge vékony OLED panel
- Ismét Business Superbrands díjat kapott az ABB Kft.
- Élőben sugározták az adást az ASTRA műholdon keresztül az LG OLED TV-kre
- Értékelték az LG webOS 3.5 platform személyes adatvédelemben nyújtott kiemelkedő képességeit
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.