Messengeren is elérjük az Air France beszállókártyákat

forrás: Prím Online, 2017. július 22. 11:09

A francia légitársaság új szolgáltatásával az utasok beszállókártyájukhoz a Facebook Messenger applikáción keresztül is hozzájuthatnak. A légitársaság továbbá a Messengeren keresztül a hét minden napján, a nap 24 órájában válaszol az utasok kérdéseire angolul és franciául.

2016-ban a KLM volt az első a légitársaságok között, akinél az utasok a Facebook Messengeren keresztül is igényelhették beszállókártyáikat. Most az Air France is követi holland társát, és 2017 júniusában csatlakozott a Messengerhez. A légitársaságnak fontos, hogy ott legyenek jelen, ahol ügyfeleik is szabadidejüket töltik, így a Messenger tökéletes választás. Tapasztalatok alapján az utasok nyitottabbak ezen a platformon, és szívesebben osztják meg problémáikat.
 


„Figyelembe véve a közösségi média trendeket, szeretnénk alkalmazkodni utasaink mobilitásához. Amennyiben utasaink kérik, a Facebook Messengeren keresztül hamarosan emlékeztetőket is kaphatnak a becsekkoláshoz, illetve hozzáférhetnek utazási okmányaikhoz.”- nyilatkozta Reisz Anna, az Air France KLM regionális marketing vezetője.

 

Az új Messenger szolgáltatás minden utas számára elérhető, aki az airfrance.hu oldalon foglal jegyet, és kiválasztja az opciót, hogy a Messenger applikáción keresztül jusson hozzá beszállókártyájához. A francia légitársaságnak több mint 6,5 millió követője van a Facebookon, és hetente 23 ezren említik az Air France-ot ezen a felületen. Az ügyfelek kérdéseit 95 ügyfélszolgálati alkalmazott válaszolja meg a hét összes napján, 9 különböző nyelven: angol, német, spanyol, portugál, olasz, francia, japán, kínai és koreai nyelven is kérdezhetnek az utasok.

 

A Facebook mellett az Air France utasai Twitteren, Wechaten, Instagramon és CacaoTalkon is kapcsolatba léphetnek a légitársasággal.

Mobilalkalmazás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt

A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.

2024. április 24. 11:38

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50