A Magyar Telekom megszünteti a lakossági villamosenergia-szolgáltatását
A Magyar Telekom 2017. november 1-jével megszünteti az egyetemes szolgáltatásra jogosult lakossági felhasználók részére nyújtott villamosenergia-szolgáltatását.
A Nemzeti Közművekhez tartozó, országosan működő DÉMÁSZ Zrt. egyetemes szolgáltatóként kész biztosítani az érintett ügyfelek villamosenergia-ellátását ettől az időponttól. Aki más villamosenergia-kereskedővel vagy egyetemes szolgáltatóval kíván szerződést kötni, annak az új villamosenergia-szerződésének megkötéséről és a kereskedőváltás kezdeményezéséről magának kell gondoskodnia 2017. szeptember 30-ig.
A Telekom 2010-ben indította el energiaszolgáltatási tevékenységét azzal a céllal, hogy ügyfelei számára még több új szolgáltatást és ajánlatot nyújthasson. A szabályozott egyetemes árnál kedvezményesebb díjaival a Telekom az elmúlt évek során hozzájárult lakossági ügyfelei energiaköltségeinek mérsékléséhez.
A Telekom lakossági villamosenergia-szolgáltatását 2017. október 31. napjáig biztosítja, és a szerződés megszűnését követően végszámlát küld ügyfeleinek. A vállalat kiemelten fontosnak tartja, hogy az átmenet folyamata zökkenőmentes legyen. Ennek érdekében a társaság ügyfelei kényelmét, valamint villamosenergia-ellátásuk folyamatosságát biztosító eljárást alakított ki.
2017. november 1-jétől a Nemzeti Közművekhez tartozó, országosan működő DÉMÁSZ Zrt. egyetemes szolgáltató kész arra, hogy minden érintett lakossági ügyfél villamosenergia-ellátását biztosítsa. Amennyiben a DÉMÁSZ Zrt., mint új egyetemes szolgáltató az ügyfél számára megfelelő, úgy a DÉMÁSZ Zrt. fogja megkeresni a szolgáltató-váltással kapcsolatban. Aki más villamosenergia-kereskedővel vagy egyetemes szolgáltatóval kíván szerződést kötni, annak a folyamatos villamosenergia-szolgáltatás érdekében az új villamosenergia-szerződésének megkötéséről és a kereskedőváltás kezdeményezéséről magának kell gondoskodnia 2017. szeptember 30-ig.
A szolgáltatás megszűnéséről minden érintett lakossági ügyfél részletes, teljes körű tájékoztatást kap a társaság felmondó levelében.
Kapcsolódó cikkek
- Fejlesztette 4G-s hálózatát a Telekom
- Boomerang és Cartoon Network színesíti a vakációt a Telekom TV előfizetőknek
- 6,3 TB adatot forgalmaztak a Telekom mobilhálózatán!
- Visszakaphatják hívószámukat és egyenlegüket a Telekom határidőre nem regisztrált Domino ügyfelei
- Az internetbiztonságra figyelmeztet a szünidő kezdetén a Telekom
- Megújuló felület és menürendszer, új Archív TV szolgáltatás
- Travel Channel Bónusz csatorna júniusban a Telekomnál
- Elszabadul a mobilnet idén nyáron is a Telekomnál
- A Magyar Telekom állásfoglalása
- 99 postahivatalban lehet adatot egyeztetni a Domino feltöltőkártyás ügyfeleknek
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.