Megnyílt a világ első drive-through szervizpontja Magyarországon
Új fejezetet nyit a Samsung az ügyfélkiszolgálás történetében a világ első drive-through szervizpontjának létrehozásával, ahol a felhasználók gyorsan és kényelmesen vehetik igénybe a Samsung szervizszolgáltatásait. A budaörsi S-Drive magyar ötlet, partnere a TMX Mobile Solution Szerviz Kft.
A Samsung a budaörsi Tesco parkolójában nyitotta meg a Samsung S-Drive szervizpontot, ahol az ügyfelek a szervizelés területén a világon először tapasztalhatják meg az autós kiszolgálás nyújtotta kényelmet. Nem kell sorszámot húzni és várakozni, elég a kocsival a szervizpont elé állni, és beadni az okostelefont vagy tabletet.
A drive-through kialakításnak köszönhetően az ügyfelek gyorsan, saját járművük kényelmét élvezve kerülnek sorra. A készülékek hibától függően, akár két órán belül elkészülhetnek, mire a felhasználók végeznek a nagybevásárlással. A javítás időtartamára mindenki számára kölcsönkészüléket biztosítunk. Ha a hiba helyben nem orvosolható, a készülékeket a Samsung központi márkaszervizébe szállítjuk. A drive-through szervizpont SMS-ben értesíti a vásárlót, amint a készülék átvehető. Amennyiben a készülék állapota hosszabb beavatkozást igényel, a telefont előre egyeztetett időpontban lehet átvenni az S-Drive-ban.
„Büszkék vagyunk rá, hogy az egész világon egyedülállót alkottunk. Ez a különösen gyors és kényelmes megoldás az ügyfélkiszolgálásban hiánypótló. Bízunk benne, hogy a magyar ötlet alapján született szervizpontot örömmel használják majd ügyfeleink, a jövőben több helyen, itthon és akár külföldön is – mondta el Gerzsei Attila, a Samsung Smart & Prémium Megoldások üzletágának igazgatója. – A prémiumkategóriás telefonokat szervizünk akár 2 óra leforgása alatt garanciában megjavíthatja a helyszínen.”
Az egyedi, modern kialakítású ügyfélszolgálat és szervizpont szakemberei garanciális és nem garanciális készülékekkel egyaránt foglalkoznak. A Samsung partnerének, az okostelefonok javítására specializálódott budaörsi TMX Mobile Solution Szerviz Kft.-nek rendkívüli tapasztalata van a szervizelés terén. A szintén Budaörsön található 800 m2-es szervizterében összesen 63 mérnök és technikus foglalkozik kizárólag Samsung termékekkel.
„Megtiszteltetés számunkra, hogy a Samsung ebben az egyedülálló projektben a TMX Mobile Solution-t kérte fel az együttműködésre, hiszen ahogy a Samsung, úgy mi is elhivatottak vagyunk a folyamatos újítások terén – mondta el Kotányi Balázs, a TMX Mobile Solution Szerviz Kft. elnöke. – Tökéletes helyszínnek érezzük a budaörsi Tesco áruházat, ahol az ügyfeleink mindennapjaiba tudjuk beemelni a Prémium szolgáltatásokat az S-Drive megoldással: amíg mi a javítást elvégezzük, a bevásárlás vagy ügyintézés kényelmesen megoldható az áruházban. Még gyorsabb, minőségi kiszolgálással várjuk ügyfeleinket.”
„Az innováció, a vásárlók kényelmét növelő és kiszolgálását felgyorsító megoldások a Tesco életében is különösen fontosak. Elég csak a Tesco Online Bevásárlásra, az áruházakban működő önkiszolgáló kasszákra, vagy a Scan&Shop szolgáltatásra gondolnunk. Büszkék vagyunk rá, hogy most a Samsunggal közösen egy újabb innovatív szolgáltatással növelhetjük budaörsi áruházunknál a vásárlói élményt, és nyújthatunk együtt még magasabb színvonalú kiszolgálást” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs vezetője.
A Samsung Smart & Prémium Megoldások üzletága egyedülálló, négy különböző térítésmentesen igénybe vehető szolgáltatástípuson alapuló rendszerrel valósítja meg az ügyféltámogatás minden területére kiterjedő modelljét. A Samsung honlapján található Terméktámogatás funkciónak köszönhetően az ügyfelek hasznos tippekhez juthatnak az esetleges kérdések leggyorsabb megoldásához. Itt a leggyakrabban előforduló ügyfélszolgálati témákhoz találnak megoldásokat, garanciával kapcsolatos információkat, illetve a Samsung munkatársaival is csetelhetnek.
A reggel 8 és este 8 között ingyenesen hívható CallCenteren (06-80-726-7864) keresztül a felhasználók azonnal kapcsolatba léphetnek a Samsung munkatársaival, így a lehető leggyorsabban oldhatják meg az esetlegesen felmerülő problémákat.
A Samsung Smart & Prémium Megoldások üzletága összesen 24 Szervizpontot üzemeltet országszerte, ebből 8 a fővárosban, 16 pedig a nagyobb vidéki városokban található.
Az olyan kiegészítő szolgáltatások, mint a Posta Pontok pedig a kisebb városokban élő ügyfelek dolgát könnyítik meg. Az így leadott készülékeket az ország 112 postáján és 27 postafiókjában vehetik át.
A fent említett megoldások sorát egészíti ki mostantól a budaörsi S-Drive is, ahol a Samsung az autós kiszolgálás mellett, egy megszokott Szervizpontot is létrehozott, ahol a készülékek leadása mellett az ügyfeleknek lehetőségük nyílik technikai konzultációra a Samsung munkatársaival, valamint eredeti mobil kiegészítőket is vásárolhatnak.
Kapcsolódó cikkek
- Adatfeldolgozási és tárolási kihívások a Samsungtól
- Evolúció a gyors és megbízható adattárolásban
- Generációs szempontok: a fiatalabb ügyfelek lojalitásához több kell egy márkától
- Mesterséges intelligencia a Fujitsu ügyfélszolgálati megoldásában
- Exkluzív Google Play Music szolgáltatások a Galaxy S8 okostelefonnal
- Sikeres végpontok közötti hálózati tesztet hajtott végre az SK Telecom és a Samsung
- 10 jó tanács szülőknek, hogyan vigyázhatnak gyermekük biztonságára az interneten a nyári szünetben
- A világ legnagyobb képátmérőjével érkezik a Samsung első HDR-képes QLED gamer monitorja
- Új okostantermeket kapott a jászfényszarui általános iskola
- Digitális oktatás Samsung eszközökkel a Mobil Digitális Iskola országjárásán
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.