Még izgalmasabb meccsnapok elé nézhetnek a szurkolók az FC Barcelona Viber chatbotján keresztül
Az FC Barcelona elindította hivatalos Viber chatbotját, amellyel újabb izgalmas lehetőségek nyílnak meg a klub rajongói előtt: a „BarçaViber Meccs Embere” szavazás mellett a szurkolók betekintést nyerhetnek a klub mindennapi életébe és első kézből értesülhetnek a csapatot érintő hírekről. A chatbot a Barça alig pár hete indult, mostanra már 4,4 millió követővel rendelkező hivatalos Viber publikus profilját és matricacsomagját követően érkezik a platformra.
A chatbot-ban megtalálható „BarçaViber Meccs Embere” aktivitásokon keresztül a szurkolók a mérkőzés izgalmát is fokozhatják: megtippelhetik a végeredményt, szavazhatnak a meccs legjobb játékosára, valamint értékelhetik a csapat teljesítményét is.
A program, hogy még érdekesebbé tegye a szavazást, csupán hat játékost jelöl a „BarçaViber Meccs Embere” címre a világ egyik legnagyobb sportstatisztikai elemzője, az Opta hivatalos adatai alapján. Az Opta a mérkőzések közben folyamatosan élőben követi a játékosok egyéni teljesítményét, a hat jelöltet ennek alapján határozzák meg.
Az a játékos, aki a legtöbb Meccs Embere szavazatot kapja, a szezon végén elnyeri a Rakuten Viber „BarçaViber Év Játékosa” elismerést.
A chatbottal való aktivitásaik révén a rajongók a „BarçaViber Év Szurkolója” címért is versenyezhetnek. A szerencsés győztes nyereménye egy VIP látogatás a Camp Nouba, ahol személyesen is találkozhat a csapat szupersztárjaival. A győztesnek a lehető legpontosabban kell megtippelnie a meccs végeredményét, a Meccs Emberét és csapat összesített értékelését minden mérkőzés után.
A Viber-en keresztül elérhető FC Barcelona aktivitások a Chat Leap, az Inscouts és az Opta együttműködésével jöttek létre.
„A Barça hivatalos Viber chatbotja tovább fokozza a meccsek előtti izgalmat és a szurkolók lelkesedését a csapat iránt, függetlenül attól, hogy a stadionban nézik-e a mérkőzést vagy sem” - mondta Djamel Agaoua, a Rakuten Viber vezérigazgatója. „A tervezési fázisban mi pontosan így képzeltük el értékeink megvalósítását az FC Barcelonával: technológiai megoldásokkal felvértezve lehetőséget adunk a futball rajongóinak a világ minden tájáról arra, hogy a nappalijukból szurkolva mondhassák el véleményüket.”
„Manapság az egyik legnagyobb kihívás egy sportegyesület számára a szurkolók bevonása a klub mindennapi életébe. A Viber alkalmazás és a chatbot lehetőséget ad rajongóinknak arra, hogy ne csak külső szemlélői legyenek a pályán történő eseményeknek, hanem valóban a csapattal közösen élhessék át a sikereket. Az általuk megszavazott Meccs Embere cím a játékosok számára is rendkívül megtisztelő” - mondta Russell Stopford, az FC Barcelona digitális termékekért és stratégiákért felelős vezetője.
A „BarçaViber Meccs Embere” aktivitás a 2017. szeptember 9-i FC Barcelona - RCD Espanyol mérkőzés kezdetével indul.
Töltse le a Viber alkalmazást és vegyen részt a legújabb élményekben: bit.ly/2iVr3PK
Kapcsolódó cikkek
- A Femina.hu már Viberen keresztül is elérhető
- A Viber megkönnyíti felhasználói életét
- Viber matricák és csevegőrobot is segíti az idei Szigetlakók kommunikációját
- Chatbotom van, és nem félek használni!
- Mesterséges intelligenciával toboroz tehetséges fiatalokat a MOL
- Egyszerűen kereshető és megosztható receptek a magyar viberezőknek
- Új vezérigazgató került a Viber élére
- Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik
- Leáldozott a mobilappok kora?
- Virtuális valóság, chatbotok és mesterséges intelligencia
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább terjeszkedik a belga-magyar logisztikai raktárfejlesztő-vállalat
A belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező Weerts Logistics Park (WLP) HUR One Kft. közel 55 000 m2 alapterületű logisztikai csarnokot épít Debrecen szomszédságában, Ebesen. A WLP az első külföldi érdekeltséggel is rendelkező beruházó, amelyik előre, megrendelésállománnyal még nem rendelkező, spekulatív módon fejleszt a Hajdú-Bihar-Vármegyei székhely térségében. A kitűnő lokációjú beruházásra a debreceni repülőtér és az épülő BMW gyár közelében kerül sor.
Jön a MI Expo! Kiderül, hogyan formálja át az iparágakat az AI
Vajon lesz értéke az emberi munkának az AI-korszakban? Milyen munkaerőt tud kiváltani az AI már 2024-ben? Hogyan változtatja meg a munkaköröket a technológiai forradalom? Ilyen és efféle kérdéseket fognak körbejárni a MI Expo előadói június 11-én a Lurdy Házban. A rendezvény célja, hogy betekintést engedjen a kkv-k számára az iparágukat érintő legfontosabb változásokba.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.
Újabb húszezer laptopot szállít a Delta Systems Kft. az iskoláknak
A tavaly őszi szállítás után idén újabb, csaknem 20 ezer laptopot kapnak Békés, Jász-Nagykun-Szolnok, Baranya és Somogy vármegye diákjai a Delta Systems Kft. közreműködésével mintegy 4 milliárd forint értékben. A Klebelsberg Központ nevében eljáró Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) a csaknem húszezer darab notebook beszerzésével kapcsolatos közbeszerzés nyerteseként nevezte meg a Delta Systems Kft. vezette konzorciumot, mellyel a négy vármegye tanulói számára biztosítják a digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeit.
Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban
Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.