Egy hónapja startolt a Sendee
Alig egy hónapja indult, máris nagy népszerűségnek örvend. A Sendee - az alkalmazás, amely a futárkodás új dimenzióját hozza el Magyarországra - két fontos céllal jött létre: hogy megbízható jövedelemhez segítse azokat, akik maguk szeretnének rendelkezni saját idejükről, miközben hatékony megoldást kínál az éttermek számára a házhozszállítási idejük csökkentésére.
A Sendee nagy lépésekben halad céljai elérése felé: a rajt óta eltelt négy hétben már több mint négyszáz érdeklődő regisztrált a Sendee weboldalán, miközben a már aktív futárpartnereknek sikerült harmadával csökkenteniük az ételek átlagos kiszállítási idejét a csatlakozó éttermeknél.
A Sendee applikáció összekapcsolja az éttermeket a futárokkal: egy algoritmus segítségével a megrendeléseket a rendszer felajánlja a földrajzilag éppen legközelebb tartózkodó futárpartnernek, aki egy kattintással elfogadhatja a felkérést, és már indulhat is a házhozszállítás folyamata, így az étel a lehető leghamarabb jut célba.
Extra bevételi lehetőséget keresők, kismamák, diákok és korábbi futárok is vannak azok között, akik az indulás óta eltelt egy hónapban regisztráltak a Sendee rendszerében, hogy egy valódi közösség tagjaként megreformálják a budapesti futárkodást. Közülük több tucatnyian már használják is a Sendee rendszerét, ők heti szinten jelenleg is több száz órát töltenek aktívan, elérhető autós, motoros vagy biciklis futárként a Sendee rendszerében. Legtöbbjük a rugalmas lehetőség miatt vállal kiszállításokat, de nagy előnynek tartják azt is, hogy Sendee futárpartnerként, azaz Sendee-ként akár forintban is nyomon követhetik a bevételüket, így valóban annyit keresnek, ahány kiszállítást teljesítettek.
Acosta Diána Sára, aki ma már egy multinacionális cég alkalmazottja, az elsők között regisztrált a Sendee rendszerében: „Amikor megszűnt a munkaviszonyom, nehéz helyzetbe kerültem, az álláskeresés és az állásinterjúk nagyon sok időmet felemésztették, így nem tudtam bármilyen kötött munkaidős állást elvállalni, valamiből azonban el kellett tartanom magam addig, amíg meg nem találom álmaim munkáját. Ekkor bukkantam rá a Sendee-re. Közel egy hónapig futárkodtam: tetszett, hogy magam oszthattam be, hogy mikor vállalok megrendeléseket, így részt tudtam venni a többfordulós állásinterjúkon, közben pedig nem kellett feladnom az önállóságomat sem.”
A Sendee-k jelenleg rugalmasan, saját maguk dönthetik el, hogy mikor és mennyi kiszállítást teljesítenek: 25 fuvar vállalása esetén hetente 22 000 forintos, míg heti 100 kiszállítás vállalása mellett akár 92 000 forintos bevételre is szert tehetnek.
A házhozszállítást is vállaló éttermek 2 fő problémával küzdenek: a folyamatosan rendelkezésre álló munkaerő alkalmazása költséges, ugyanakkor nehéz pontosan kikalkulálni, hogy a megnövekedett rendelésszám miatt mikor van szükség több futárra. Ugyancsak gondot jelent a melegételek kiszállításánál, hogy a kiérkezési idő gyakran rendkívül hosszú, Budapesten átlagosan akár a 80-90 percet is elérheti. A Sendee csapata mindkét problémára megoldást kínál.
„Az indulás óta eltelt egy hónapban immár közel húsz étterem szavazott bizalmat a Sendeenek és futárpartnereinek, amit azzal háláltunk meg, hogy 30 százalékkal csökkentettük a házhozszállításaik idejét. Az elmúlt négy hét adatai alapján a Sendee-knek átlagosan mindössze 37,5 percre volt szükségük, hogy célba juttassák a megrendelt ételt” – mondta el Szőke Gergő, a Sendee operációs igazgatója.
A kiszállítás minőségében bekövetkezett változást a vendégek is hamar észreveszik: egy budapesti olasz étterem konyhája kizárólag kiváló értékeléseket kapott a helyben fogyasztó vendégektől, de a házhozszállítás gyorsaságára a kezdetektől rendkívül sok panasz érkezett, több megrendelő gyakorlatilag hidegen kapta kézhez az amúgy remek ételt. Az étterem az elsők között alkalmazta a Sendee rendszerét, így az elmúlt hetekben többletköltség nélkül, kizárólag a ténylegesen igénybe vett futározásért fizetve sikerült a felére (35-40 percre) csökkenteniük a kiszállítási időt, ezzel együtt pedig a negatív kommentek is eltűntek az étterem közösségi felületeiről.
A Sendee jelenleg Androidos applikációként (https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.sendee.futar) valamint interneten (www.sendee.hu), érhető el, az iOS- verzió fejlesztés alatt áll.
Kapcsolódó cikkek
- Sendee: futárnak lenni menő
- A Rakuten Viber felvásárolta a Chatter Commerce-t
- A Kaspersky Lab Battery Life-fal nem merül le az androidos telefon
- Két éves a BOOKR Kids
- Mely filmeket szeretik a legjobban a magyarok?
- A gyerekek elégedetlenek szüleik online viselkedésével
- Jótékony taxi? Igen, létezik!
- Okostelefon applikáció a tudatos vásárlásért
- Újított az Uber
- Útjára indul a közösségi filmajánló applikáció
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Díjazták az építőipar „rocksztárját”
Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezető igazgatója vehette át az idei "Év Építőipari Személyisége" díjat. A szakember 30 éve képzi és inspirálja a szakembereket és az építőanyag kereskedőket, emellett támogatja a megrendelőket építési álmaik valóra váltásában. Legyen szó TikTok videóról, egy medence burkolásáról készülő oktatóanyagról, vagy ezer szakember motiválásáról egy konferencián, Markovich Béla mindenhol ott vagy és minden lehetőséget megragad, közvetlenül hozzájárulva az építőipar kultúrájának fejlődéséhez.
Térítésmentesen tanulhatnak nyelvet a tanárok
A hétköznapi élet során egyre több olyan impulzussal találkozunk, ami idegen nyelvhez kötött. Így vannak ezzel a pedagógusok is, akiknek a kezében páratlan lehetőség van: azok a tanárok ugyanis, akik még nem beszélnek angolul vagy németül, vagy esetleg magasabb szintre emelnék a nyelvtudásukat, esetleg csak gyakorolnák a kiejtésüket, bővítenék a szókincsüket, térítésmentes nyelvtanulási lehetőséget tudhatnak magukénak. A KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modulja (IFM) ugyanis térítésmentes lehetőséget biztosít minderre a pedagógusoknak is, akik közül már több ezren használják a felületet.
Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.