Drágulnak a csomagautomaták, de nem a Vaterafutáron
Kellemetlen meglepetés érte október első napján azokat, akik rendszeresen igénybe veszik a Magyar Posta csomagautomata-szolgáltatását, az ugyanis jelentősen megdrágult. Az eddigi 490 forint helyett – ami a szolgáltatás bevezető díja volt –, az új ár 889 forint lett.
Az áremelés hátterében komoly fejlesztések állnak, például az érintés nélküli fizetési lehetőség és az automaták kapacitásának bővülése novembertől. Jó hír a Vaterafutáron keresztül csomagot feladóknak, hogy ők november 1-ig még garantáltan a régi, 490 Ft-os áron rendelhetik meg ezt a szolgáltatást. A Vaterán történt adásvételek esetén pedig november 1. után is a lakossági postai szolgáltatás áránál kedvezőbben tudják majd igénybe venni a csomagküldést.
Népszerűek az automaták
A csomagautomaták használata az elmúlt évben ugrásszerűen megnövekedett hazánkban, ezáltal mára a legnépszerűbb logisztikai szolgáltatások közé tartozik. A Vaterafutár kínálatában a Magyarországon jelenlevő mindkét szolgáltató, a Magyar Posta és a Foxpost automatái is elérhetők, így összesen több mint 110 automata használata biztosított az ország különböző pontjain. Fontos tényező továbbá, hogy mindehhez a Vaterafutár kedvezőbb árakat is biztosít, mintha közvetlenül vennénk igénybe a fenti szolgáltatásokat.
Nem csak vaterázóknak éri meg
A Vaterafutár eredetileg az online piactéren gazdát cserélő áruk szállításának egyszerűsítésére jött létre, de bárki számára elérhető. Sőt, a Vatera tavaszi felmérése alapján a szolgáltatást igénybe vevők közel fele (46%) a megbízhatósága és az alacsony ára miatt nem vaterás tranzakciókhoz veszi azt igénybe. A Vaterafutár sikerének egyik titka, hogy jelentős mértékű csomagforgalmat koncentrál, ezért a szolgáltatókkal a piacinál kedvezőbb egyedi díjakat tud kialkudni a felhasználók számára. Forgalma 2012 óta több mint húszszorosára nőtt, és szolgáltatási köre folyamatosan bővül rugalmas és változatos szállítási módokkal.
Kapcsolódó cikkek
- Már külföldre is adhatunk el online, akár százezrekért
- A futárhiány nehezítheti az online rendelések kiszállítását
- A munkavállalók negyede munkahelyén is a webáruházak kínálatát böngészi
- Ma már bátran rendelünk hűtőt a netről
- A jövő kulcsa a személyre szabott ajánlatokban rejlik
- A szülőknek is megterhelő a tanévkezdés
- PayPal: Úton a virtuális próbafülke felé
- Miben különböznek az európai online vásárlók?
- Online is pörögnek a nyári slágertermékek
- Magyar megoldás szorítja vissza az internetes fizetési csalásokat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.
Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival
A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen.
Sony World Photography Awards 2024 – kihirdették a nyerteseket
A World Photography Organisation egy különleges gálaünnepségen Londonban kihirdette a Sony World Photography Awards 2024. évi nyerteseit. Az immár 17. éve megrendezett díjátadó ünnepség napjaink legjobb fotográfiai alkotásait mutatja be, valamint az elmúlt év legközkedveltebb képeit és történeteit díjazza. A győztes, döntős és shortlistre került képek április 19-től láthatók a Sony World Photography Awards 2024 kiállításon a londoni Somerset House-ban.
Kiberbiztonsági útmutató készült a magyar kkv-knak
A magyar kisvállalkozásokat támogató kiberbiztonsági kézikönyvet mutatott be az Európai Innovációs és Technológiai Intézettel (EIT Digital), a Nemzetközi Digitális Alapítvánnyal (Global Digital Foundation) együttműködve a Huawei Technologies.
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.