Mi érdekelte leginkább a magyarokat az idei évben?

forrás: Prím Online, 2017. december 13. 12:38

Az év sporteseményei, a FINA és az Andorra – Magyarország futballmérkőzés mellett a Black Friday, az Eurovíziós Dalfesztivál és a Fidget spinner szerepeltek a Google magyarországi keresési toplistájának élén, de az óraátállítás és a csirkemell recept is előkelő helyen végeztek.

Az idén tizenhetedik alkalommal publikált lista az év legnépszerűbb kereséseit sorakoztatja fel, több mint 70 ország többszáz toplistáját ismertetve, többféle tematika szerint, úgy, mint kultúra, sport, mozifilmek, tévéműsorok és a legkeresettebb receptek.

 

A Google minden év végén nyilvánosságra hozza, melyek voltak a keresőjébe világszerte leggyakrabban beírt szavak, melyeket az idei évben is tematikus listán tett közzé a magyarokat legjobban foglalkoztató sport és kulturális eseményekről, továbbá a legnagyobb keresési számot elérő receptekről, mozifilmekről és tévéműsorokról. A keresőmotor kifejlesztője saját módszertan alapján szűri ki a felkapott kereséseket, összehasonlítva a tavalyi évvel így megjelenítve azt, ami a kor emberét kiemelten és huzamosabb ideig érdekelte. A keresési toplisták elkészítéséhez anonim, statisztikailag összesített keresési információkat használ. 

 

A magyarországi abszolút lista élén a Black Friday szerepel, mely még a FINA világbajnokságnál és az Eurovíziós Dalfesztiválnál is jobban érdekelte a hazai internetezőket. A listán szerepel még az óraátállítás, és a Fidget spinner is illetve az iPhone8. Tévéműsorok körében az X-Faktor jár az élen, receptek között pedig csirkemell és a frankfurti leves elkészítési módjára kerestek rá a legtöbben. Mozifilmek között pedig az Az című film, a Pappa Pia és a Kincsem vezetik a sort.

 

 

 

Magyarország és a többi 70 ország idei listái, valamint a korábbi évek eredményei a google.com/2017 oldalon találhatóak.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09