Több mint 100 milliós befektetéssel nemzetközi piacokra lépett a SOL-ONE

forrás: Prím Online, 2017. december 20. 12:41

Átlagosan naponta 20 ezer liter levegőt lélegzünk be, de kevesen tudják, hogy a beltéri levegő általában szennyezettebb, mint a szabadban. Ráadásul időnk mintegy 90%-át a négy fal között töltjük. 

A magyar SOL-ONE erre a problémára kínál megoldást egy exkluzív dizájnnal bíró, okostelefonnal irányítható levegőminőség javító eszközzel. A startup nemrégiben több mint 100 millió forint befektetést kapott, a közelmúltban megállapodott egy németországi viszonteladóval, illetve megjelent jelentős bemutatótermekben.

 

Egyre nagyobb a külföldi érdeklődés a magyar fejlesztésű prémium kategóriás okosotthon eszköz, a SOL-ONE iránt. A beltéri levegőminőség javítók „Apple-je”2016-ban egy nemzetközi közösségi finanszírozási kampány keretében lépett piacra. Azóta elindult a sorozatgyártás és nemrégiben több mint 100 millió forintos befektetést kapott a startup, a főként egészségügyi területen aktív Septem Lute Kft-től. 

 

 

A tőkeinjekciónak köszönhetően elindult a nemzetközi építkezés: a gyártó cég több külföldi bemutatón és szakmai kiállításon is részt vett a közelmúltban, valamint egyedüli magyar cégként bekerült több külföldi prémium kategóriás lakberendezési referencia üzletbe és bemutató terembe, többek között a Fancy (www.fancy.com), a B8TA (www.b8ta.com/soluxury) vagy a TrueForm (www.trueform.io) egységeibe.

 

Rangos elismerések Hong Kongban

A SOL-ONE egyik fő piaca a Távol-Kelet. A közel múltban a cég meghívással részt vehetett a Global Sources nevű technológiai startup kiállításon. Az eseményen a magyar fejlesztés több rangos elismerést kapott, egyrészt elnyerte a kiállítási díjat (Analyst Choice), másrészt 500 meghívott közül bejutott abba az ötbe, amelyek nemzetközi befektetők előtt prezentálhattak, valamint a cég a termékdizájnért elnyerte a Best Design Award-ot is. 

 

A megjelenés üzleti sikert is hozott, hiszen a közelmúltban egy hamburgi központú viszonteladóval sikerült leszerződni, mely Észak-Németországban és Dél-Skandináviában szállít termékeket prémium kategóriás lakberendezési üzletekbe.

 

„A SOL-ONE okosotthon eszköz prémium alapanyagokból készül és amellett, hogy tisztítja a levegőt, illatosít, ionizál és fényterápiás funkcióval is bír, ráadásul okostelefon applikációval irányítható. A készülék jótékony hatása segíti a szervezet regenerálódását, illetve az egészségmegőrzést. Középtávú célunk további nemzetközi piacok meghódítása, illetve a termék továbbfejlesztése” - hívta fel a figyelmet Robert Somogyi, a SOL marketing- és értékesítési vezetője.

 

Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját

A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit. 

2024. április 18. 11:40

Sony: Masszív basszus, határtalan élmény

A Sony bejelentette az ULT POWER SOUND termékcsaládot – a vezeték nélküli hangszórók és fejhallgatók új sorozatát, amelyet úgy terveztek, hogy a hallgatóban olyan érzést keltsen, mintha az aréna első sorában lenne. A zene szerelmeseinek készült, erőteljes, mély hangzást produkál, amelytől megremeg az ember szíve.

2024. április 12. 15:12

Megaerős WiFi egy kompakt adapterben és egy sokoldalú USB hub

A régebbi típusú laptopok és számítógépek csak korlátozott mértékben, lassabb sebességgel vagy egyáltalán nem támogatják a vezeték nélküli hálózatokat. Sőt, sok esetben a laptopok WiFi-moduljának cseréjét tovább nehezíti az esetleges garanciavesztés vagy a kompatibilitás hiánya is. Erre jelent megoldást a Sandberg USB 3.0-ás kompakt WiFi-adaptere, a Mini WiFi Dongle.

2024. április 1. 14:51

Kutatás: a közösségi média böngészése több órát vesz el az alvásból

Naponta három és fél órát töltenek közösségi média-oldalakon lefekvés előtt egy felmérés szerint az amerikai válaszadók, gyakran az alvás rovására. A rossz alvásban sok tényező játszhat szerepet, azonban a probléma széles körű: a Huawei és az Ipsos tavalyi kutatása szerint a megkérdezettek 35 százaléka szenved alvási nehézséggel, és ugyanennyien szeretnének változtatni rajta. Idén március 15-én tartják az Alvás világnapját, hogy felhívják a figyelmet az alvás fontosságára, az alvászavarok okozta problémákra és a megoldásukra. Ez utóbbihoz a viselhető okoseszközök alvásfigyelő funkciója nagy segítséget nyújthat, amelyek a részletes elemzés mellett javaslatokat is adhatnak a minőségi alváshoz.

2024. március 11. 17:43

2024-ben 75 iF Design Díjat nyert el a Samsung

A Samsung összesen 75 díjat nyert a rangos német, nemzetközileg is elismert International Forum (iF) Design 2024 dizájnversenyen. A vállalat két Arany Díjban részesült – a Samsung OLED TV (S95C), valamint a Galaxy Z Flip5 Maison Margiela kiadása*  kapta meg az elismerést. A Samsung televíziók, okostelefonok és egyéb készülékei mind a 9 kategóriában –, beleértve a Termék és Felhasználói élményt is – díjat érdemeltek. 

2024. március 4. 14:37

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09