Intenzív globális növekedésnek indulnak a felhők

forrás: Prím Online, 2018. február 20. 12:37

Az Oracle jelenlegi regionális felhő infrastruktúrájának kiterjesztésével egyre nagyobb számú ügyfél-, illetve partnerkör számára biztosítja az Oracle Cloud szolgáltatásait. Az Oracle CloudWorld legújabb bejelentései autonóm képességekről és teljesítményalapú garanciáról szóltak.

Az  Oracle CloudWorld New York rendezvényén az Oracle bejelentette, hogy jelentős, globális szintű bővítésekbe kezd felhő infrastruktúrájában. A vállalat terjeszkedési terve alapján 12 új adatközpont régió kialakítását illetve az Oracle Cloud szolgáltatások körének kiterjesztését tervezi, az ázsia, európai és amerikai kontinensen egyaránt. Jelenleg több mint 195 országban használják az Oracle Cloud Platform és az Oracle Cloud Infrastructure szolgáltatásait fokozott igénybevételt jelentő alkalmazásokhoz.

 

Kiterjesztett az autonóm képességek a teljes Oracle Cloud Platformon

Thomas Kurian, az Oracle termékfejlesztésért felelős elnöke bejelentette, hogy az Oracle Cloud Platform összes szolgáltatását autonóm – önvezérlő – funkciókkal vértezik fel, így azok képesek lesznek védelmüket saját maguk ellátni, javítócsomagokat telepíteni, finomhangolásokat elvégezni.  Az Oracle Cloud Platform minden egyes új generációs szolgáltatása mesterséges intelligenciát és a gépi tanulási algoritmusokat használ, így a felhasználók csökkenthetik költségeiket, a kockázati tényezőket, növelhetik az innovációs erejüket, valamint jövőbe tekintő elemzésekhez juthatnak.

 

Az Oracle felhő szolgáltatásai képesek automatizálni olyan kulcsfontosságú operatív funkciókat, mint például a hangolások, patchek, helyreállítások és frissítések, mindeközben pedig maximális teljesítményt, magas szintű rendelkezésre állást és a vállalati IT rendszerek védelmét is biztosítják. Az innováció és a döntéshozatal támogatására az Oracle Cloud Platform további autonóm képességeket foglal magába olyan specifikus irányokban mint az alkalmazás fejlesztés, mobil alkalmazások és botok, applikáció- és adatintegráció, elemzések, biztonság és menedzsement.

 

 

Az iparág legerősebb és legkiterjedtebb felhő garanciája védi az Oracle ügyfeleit

Az Oracle kiszélesítette, illetve mélységükben is kiterjesztette a vállalati szolgálatási szerződéseit (service level agreement – SLA), ezáltal magasabb szintű ügyfélélményt biztosít, továbbá elősegíti a vállalatok kritikus munkafolyamatainak felhőbe migrálását. A közelmúltban bemutatott Oracle Autonomous Database 99.995 százalékos rendelekezésre állási garanciájára építkezve az Oracle most bejelentette az iparág első végponttól végpontig terjedő, pénzügyi háttértámogatással rendelkező felhő garanciáját az IaaS szolgáltatásokra (Infrastructure-as-a-Service). 

 

Ezen átfogó SLA-k biztosításával az Oracle jelenleg az egyetlen olyan felhő infrastruktúra szolgáltató, amely garanciát vállal olyan szolgáltatási szintekre, mint a teljesítmény, a megvalósíthatóság és a rendelkezésre állás – amely három tényező alapján mérik össze a vállalatok a különböző felhő infrastruktúra szolgáltatókat.

 

Az új teljesítményalapú SLA értelmében az Oracle Cloud Infrastructure havi szinten mért 90% feletti rendelkezésre állást garantál minden nap. Amennyiben ezt a szintet nem sikerül elérnie akár csak 44 percre egy hónap során, az Oracle szolgáltatási feltételeinek megfelelően a felhasználó szolgáltatási kedvezményeket kérvényezhet. Ezzel szemben más szolgáltatók nem vállalnak garanciát a teljesítményre.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Együttműködésre lép a CETIN Hungary és a Pécsi Tudományegyetem

A független, integrált távközlési infrastruktúra-szolgáltató CETIN Hungary Zrt. és a Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Kara a jövőben három kiemelt területen működik együtt: a kiberbiztonsági szolgáltatások fejlesztésében, a kutatás-fejlesztési tevékenység színvonalának további emelésében, illetve az építőiparban egyre elterjedtebb és ismertebb építményinformációs modellezéssel (BIM) kapcsolatos kölcsönös tudástranszferben.

2024. április 23. 16:21

Bevállalós ötletekkel versenyeznek a Megoldások a holnapért döntősei

Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a csapatok elképzelésük prototípusát alkothatják meg és tesztelhetik működését a mentorok közreműködésével. A diákok a szakértők segítségével készülnek a végső, májusi megmérettetésre, ahol a három legjobb csapat összesen 6 millió forint összértékű Samsung készülékkel bővítheti egyéni és oktatási intézménye eszközparkját.

2024. április 23. 14:44

A boldog gyerekekből lesznek sikeres felnőttek

Több mint 600 támogatott, 105 diploma, 606 nyelvvizsga, 246 informatikai bizonyítvány. Csak néhány eredmény, amit a 19 éve működő Csányi Alapítvány és az általa mentorált fiatalok elértek. Az alapítvány valódi sikere a számok mögött, a személyes történetekben rejlik – hangzott el Zánkán az Alapítvány által szervezett idei Életút Fesztiválon április 20-án. A kiemelkedő informatikai és idegen nyelvi képzések mellett a végzett fiatalok a megszerzett kapcsolati tőkét, a közösség erejét tartják a legfontosabbnak. Nemcsak a Csányi Alapítvány nagykorú már, hanem egyre több mentoráltból vált olyan fiatal felnőtt, akik büszkén támaszkodhatnak az alapítvány segítségével megszerzett tudás mellett egymásra, „Csányisokra” is.

2024. április 23. 11:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50