Magyarországi Ericsson fejlesztést vezet be a T-Mobile US

forrás: Prím Online, 2018. március 1. 09:40

Az Ericsson sikeresen helyezte üzembe az Ericsson Expert Analytics (EEA) megoldást a T-Mobile US-nél, annak több mint 72 millió előfizetőt kiszolgáló országos hálózatán. Az EEA most került először bevezetésre Észak-Amerikában. A T-Mobile az Ericsson megoldásával felügyeli, és emeli új szintre a felhasználói élményt az összes mobil adatszolgáltatásnál, beleértve a Voice over LTE-t (VoLTE), a Video over LTE-t (ViLTE) és a gazdag kommunikációs szolgáltatásokat (RCS), valamint a mobil szélessávot is.

A VoLTE nem csak fejlettebb hangkódolást és lefedettséget biztosít, hanem azt is lehetővé teszi, hogy a T-Mobile a rádióspektrum nagyobb részét használja fel az LTE szolgáltatásokhoz. Ez a fejlett technológia a T-Mobile ügyfelei számára gyorsabb hálózatot és kiváló hangminőséget biztosít.

 

Mérete és feldolgozásának komplexitása miatt az EAA megoldás egyike a legfejlettebb távközlési analitikai rendszereknek, amely a több ezer, különböző forrásból származó adatot fogadja és feldolgozza. Ez magában foglalja az összes VoLTE hívást és adatátviteli folyamatot a T-Mobile US hálózatán, így naponta nyolcmilliárd rekordnyi előfeldolgozott információt állítva elő. Talán még ennél is fontosabb, hogy az Ericsson egyedi algoritmusai segítségével a T-Mobile képes a hagyományos eszközöknél gyorsabban és nagyobb pontossággal azonosítani a VoLTE hálózatban előforduló problémákat.

 

Az Ericsson és a T-Mobile szorosan együttműködött és együttműködik az EEA fejlesztésében, így lerövidítve a VoLTE szolgáltatás piacra kerülésének idejét a T-Mobile számára. Az együttműködés eredményeként a szolgáltató proaktív módon azonosíthatja és oldhatja meg az ügyfeleket érintő problémákat több szállítótól származó eszközökre épülő hálózatában. Az EEA bármilyen rádió technológiától, 4G, WiFi vagy keskenysávú IoT hálózattól, valamint egyéb más szállítótól származó hozzáférési, illetve csomagkapcsolt mag- és IMS hálózattól kapott adatot képes elemezni.

 

Neville Ray, a T-Mobile technológiai vezetője így nyilatkozott: „Globális piacvezetők vagyunk: az összes LTE technológiával bonyolított beszédhívás 80%-a a mi hálózatunkon át zajlik. Az Ericsson Expert Analytics segítségével pedig képesek vagyunk valós időben megoldani a hívásokkal kapcsolatos problémákat, és így továbbra is biztosítani tudjuk azt a kiemelkedő felhasználói élményt az ügyfeleinknek, amelyet el is várnak tőlünk.”

 

Jan Karlsson, az Ericsson üzleti digitális szolgáltatásokért felelős részlegének vezetője a következőket mondta: „Tovább folytatjuk azoknak az üzleti szabályoknak és adatmodelleknek a meghatározását és kidolgozását, amelyekkel a szolgáltatók cselekvési alapként szolgáló ismeretekhez juthatnak a hálózati adatokból, az Ericsson Expert Analytics pedig az egész iparág számára követendő színvonalat képvisel a felhasználói élmény kezelése terén. A felhasználási eseteink a „Big Data” analitikát a laboratóriumból a valós idejű üzemelésbe ültetik át, és átalakítják azokat a módszereket, amelyekkel a szolgáltatók a szolgáltatásaikat nyújtják az előfizetőknek.”

 

A kezdeti bevezetés több száz műszaki felhasználót szolgál ki, a T-Mobile pedig tervezi a megoldás kibővítését a teljes szervezetére a valós idejű és offline elemzések felhasználási eseteinek támogatásával az ügyfélszolgálat, az üzemeltetés, az eszközök működésének, illetve a „dolgok internetének” elemzése, valamint a marketing területén.

 

Az Expert Analytics az Ericsson budapesti kutató laboratóriumából indult. Itt készült az a prototípus, amelyből több évig tartó folyamatos fejlesztői és innovációs munka eredményeként létrejött az Ericsson Expert Analytics, amely ma az Ericsson egyik kiemelt fontosságú terméke és egyben analitikai platformja. 

 

A termékesítésben kulcsszerepet játszott az Ericsson budapesti K+F központja, amely egyben az EEA globális fejlesztő központjává vált.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Együttműködésre lép a CETIN Hungary és a Pécsi Tudományegyetem

A független, integrált távközlési infrastruktúra-szolgáltató CETIN Hungary Zrt. és a Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Kara a jövőben három kiemelt területen működik együtt: a kiberbiztonsági szolgáltatások fejlesztésében, a kutatás-fejlesztési tevékenység színvonalának további emelésében, illetve az építőiparban egyre elterjedtebb és ismertebb építményinformációs modellezéssel (BIM) kapcsolatos kölcsönös tudástranszferben.

2024. április 23. 16:21

Bevállalós ötletekkel versenyeznek a Megoldások a holnapért döntősei

Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a csapatok elképzelésük prototípusát alkothatják meg és tesztelhetik működését a mentorok közreműködésével. A diákok a szakértők segítségével készülnek a végső, májusi megmérettetésre, ahol a három legjobb csapat összesen 6 millió forint összértékű Samsung készülékkel bővítheti egyéni és oktatási intézménye eszközparkját.

2024. április 23. 14:44

A boldog gyerekekből lesznek sikeres felnőttek

Több mint 600 támogatott, 105 diploma, 606 nyelvvizsga, 246 informatikai bizonyítvány. Csak néhány eredmény, amit a 19 éve működő Csányi Alapítvány és az általa mentorált fiatalok elértek. Az alapítvány valódi sikere a számok mögött, a személyes történetekben rejlik – hangzott el Zánkán az Alapítvány által szervezett idei Életút Fesztiválon április 20-án. A kiemelkedő informatikai és idegen nyelvi képzések mellett a végzett fiatalok a megszerzett kapcsolati tőkét, a közösség erejét tartják a legfontosabbnak. Nemcsak a Csányi Alapítvány nagykorú már, hanem egyre több mentoráltból vált olyan fiatal felnőtt, akik büszkén támaszkodhatnak az alapítvány segítségével megszerzett tudás mellett egymásra, „Csányisokra” is.

2024. április 23. 11:35

Állásbörzét és karrierfelkészítést tart szerdától a Corvinus

Több mint kétszáz állásajánlat közül lehet válogatni a Corvinus Egyetem idei karrierexpóján április 24-én és 25-én. Az eseményen részt vevők sok tippet gyűjthetnek karrierjük beindításához, kiteljesítéséhez is. Ebben nemcsak több tucat, corvinusos diplomával színes és sikeres életutakat bejáró szakember segít személyesen, de megtanulható a ChatGPT és a LinkedIn munkakeresői célokra optimalizált, profi használata is. 

2024. április 23. 09:57

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50