A mesterséges intelligencia már a hétköznapokban van
Az intelligens felhőre és az egymással összekapcsolt eszközök világára fókuszál május 7-e és 9-e között Seattle-ben tartott Microsoft Build 2018. A Microsoft platformokon történő fejlesztést ösztönző konferencián – amelyre már közel 130 influencer regisztrált – a leginnovatívabb és legkreatívabb koponyák találkoznak.
A Microsoft Build 2018 két napján előad többek mellett Satya Nadella, a Microsoft vezérigazgatója, Scott Guthrie felhőszolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettes, a Windows 10 egyik atyjának tekintett Joe Belfiore, vagy a fejlesztéseket felügyelő Kevin Gallo.
A mesterséges intelligencia (AI) fejlesztésekben élen járó Microsoft az Azure és a Microsoft 365 segítségével minden fejlesztőt hozzásegít az AI közvetlen használatához. Ebben a felhőmegoldások mellett az ezt remekül kiegészítő intelligens pereminformatikát is beveti. Az edge computing lényege, hogy az információk begyűjtése, feldolgozása, majd célszerű átalakítása a felhasználóhoz közel, tehát a hálózat peremén történik.
Kapcsolódó cikkek
- Az innovációkban testet öltő adat
- Nagyvállalati kockázati tőke és új crowdfunding platform a Venture Capital Summit-on
- Az ember és a szakmai minőség felértékelődése a digitalizáció korában
- Szabad Szoftver Konferencia és Kiállítás
- Második állomásához érkezett a Startup Campus V4 Global Tour
- Az Ipar 4.0-tól a blockchain-en át a sztratoszférába
- A Fujitsu mesterséges intelligenciával segíti a terhességi cukorbetegség kezelését
- A 2018-as Fujitsu World Tour bemutatja, hogyan járul hozzá a „co-creation” a sikerhez
- Húszezer évnyi fejlődést hozhat a mesterséges intelligencia a következő száz évben
- A Lenovo bemutatta mesterséges intelligencia telepítés és fejlesztés eszközeit
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.