A Fujitsu növeli a ServiceNow ügyfeleknek kínált értéket

forrás: Prím Online, 2018. május 19. 09:59

A Fujitsu bevezette a ServiceNow platformhoz szánt Symfoni WE for Professional Services megoldását. A fejlesztéssel a felhasználók maximális értéket hozhatnak ki ServiceNow rendszereikből – bővebb funkcionalitással nagyobb átláthatósággal, valamint az erőforrás-tervezés és a szolgáltatásnyújtási folyamatok szorosabb szabályozásával. A ServiceNow által tanúsított Symfoni WE már jelenleg is kapható a ServiceNow alkalmazásáruházban.

A kizárólag a Fujitsutól megvásárolható Symfoni WE for Professional Services új funkciókkal egészíti ki az ügyfél meglévő ServiceNow rendszerét, és mélyebb, kifinomultabb betekintést nyújt az erőforrások hasznosításába a professzionális szolgáltatásokat nyújtó szervezetek számára. A megszokott ServiceNow felületen közvetlenül és egyszerűen elérhető Symfoni WE a szolgáltatásnyújtás valamennyi aspektusát lefedi, és egységes erőforrás-gazdálkodási és kapacitástervezési konzolt, valamint valós idejű erőforráskövetési lehetőséget biztosít. Az erősen vizuális, felhasználóbarát dashboardok segítségével optimalizálható az erőforrások hasznosítása és észszerűsíthetők a belső folyamatok, így a vállalat bevált gyakorlatot vezethet be, és pontosan előre tervezheti és kézben tarthatja a szolgáltatási költségvetést. 

 

A Fujitsu több mint 20 év szolgáltatásnyújtási és IT-szolgáltatásmenedzsment (ITSM) tapasztalatait kamatoztatva dolgozta ki a megoldást, és maga is a Symfoni WE-t használja a globális szervezetén belüli szolgáltatásnyújtás optimalizálására. 

 

„A ServiceNow ma már stratégiai eszköz. A digitális munkahely változó igényeinek kielégítésére törekvő szervezetek e platform segítségével gyorsítják a digitális átalakulást. A Symfoni WE a meglévő képességeket kiegészítve biztosítja a megalapozott és jól időzített üzleti döntések meghozatalához szükséges átláthatóságot és felismeréseket. A megoldással minden szervezet a maximumot hozhatja ki ServiceNow beruházásából. De a Fujitsu részéről talán az a legmeggyőzőbb érv a Symfoni WE mellett, hogy mi is egységesen ezt a megoldást használjuk teljes globális működésünk támogatására” – mutatott rá Bjørn Jarl, a Fujitsu EMEIA-régióbeli ServiceNow praxisának vezetője. 

 

A Symfoni ESM 2016-os felvásárlásával a Fujitsu lett a ServiceNow egyik legnagyobb teljes körű támogatást nyújtó partnere az Európát, Közel-Keletet, Indiát és Afrikát magában foglaló EMEIA-régióban*. A Fujitsu világszerte több mint 360 képzett tanácsadóval működő ServiceNow praxisa teljes életciklusra kiterjedő tanácsadást, rendszervezetést, támogatást és oktatást biztosít. Egyedülálló munkahely-átalakítási szemlélete középpontjában az ügyfelekkel közös, eredményorientált munka, a „co-creation” áll. 

 

A Symfoni WE for Professional Services gördülékenyen integrálható a ServiceNow platformba, könnyen konfigurálható és kifogástalan felhasználói élményt kínál. A megoldás egyszerűen beállítható és integrálható a szervezet meglévő rendszereivel, így azonnal új értékkel gazdagítja a meglévő ServiceNow platformot. 

 

__________________ 

* A Fujitsu a ServiceNow „arany” fokozatú szolgáltatási és értékesítési partnere. A szolgáltatási életciklus egészét lefedő partnerként teljes körű szolgáltatásokat kínál az igényelemzéstől kezdve a tervezésen és a szolgáltatásnyújtáson át a folyamatos támogatásig.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul

A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.

2024. április 25. 16:31

Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz

Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.

2024. április 25. 09:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50