Elindult a Telenor vállalkozóknak szóló kampánya

forrás: Prím Online, 2018. június 1. 15:13

A kisvállalkozói lét valódi arcát bemutató, őszinte hangvételű integrált kommunikációs kampánnyal népszerűsíti a Telenor új, rugalmas üzleti tarifáit.

„Sok ember fejében a kisvállalkozók egyfajta modern hippiként élnek, akik egy bátor döntéstől vezérelve saját kezükbe vették a sorsukat, és az önmegvalósítás útjára léptek. Ezt látjuk a filmekben, és ezt erősítik a reklámok is. A valóság azonban nem ez. – mesélt az új Telenor-kampány hátteréről Civin Péter, a Telenor márka- és marketingkommunikációs igazgatója. – Kisvállalkozónak lenni néha bizony sz...s. Miért nem lehet ezt őszintén kimondani, vagy legalább kifütyülve utalni rá?

 

Hosszú évek óta ez a Telenor első kisvállalkozóknak szóló 360 fokos kampánya. A hallgatásnak több oka is volt. „Egyrészt időt akartunk adni, hogy a tavaly elindított új márkahangvételt megszokják az emberek, és hogy az üzleti ügyfeleinknek szóló kommunikációban is erre építhessünk. Másrészt szerettünk volna egy újító szellemű termékkel előrukkolni a kisvállalkozók számára.” - mondta Civin Péter.

 

 

Rugalmas tarifaváltás, egyszerre lejáró hűségidő, összevonható készülékvásárlási kedvezmények: a Telenor MyBusiness Flexi tarifacsomagok több újdonsága is azt segíti, hogy a kisvállalkozások minél inkább az üzletmenetükre szabhassák előfizetéseiket.

 

„A rugalmasság a legfontosabb eleme a kommunikációnak. Egyrészt mert ez az új tarifák legfontosabb tulajdonsága, másrészt mert azt tapasztaljuk, hogy a vállalkozók, vállalkozások létezésének elengedhetetlen eleme a rugalmasság – gyakran a hozzánk hasonló nagyvállalatok rugalmatlansága miatt. Harmadrészt – és erre is utal a reklámunk utolsó mondata: „Köszi, hogy tanulhatunk Tőletek”, – egyre több az olyan kezdeményezés, ahol a nagyvállalatok megpróbálnak kibújni a bőrükből és rugalmasabb, kisvállalatszerűbb működésre kényszerítik magukat. Ilyen kísérlet a tribe-ok alakítása, vagy a service design módszertan alkalmazása” – tette hozzá a szakember. 

 

 

„A kampány fejlesztése során a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy a lakossági kommunikációban megkezdett őszinte és néha provokatív hangvételt átültessük a B2B kommunikációba. A guts&brains DDB (korábbi nevén DDB Sofia) és az Artificial Group közösen dolgozott a megoldáson, és a reakciók alapján úgy látjuk, hogy amellett, hogy az ajánlat releváns a kisvállalkozóknak, a hangvétel és a képi világ jól illeszkedik a lakossági kampányainkhoz. Számunkra a konzisztencia nem csak a beazonosíthatóság szempontjából fontos: bátran vállaljuk mind lakossági, mind vállalati vonalon, hogy mi egy ilyen márka vagyunk. A hitelesség valahol az önazonossággal kezdődik” – mondta Cséky Tímea, a kampányért felelős kommunikációs csapat vezetője.

 

A tévés kampány 45 másodperces TV filmmel indul, amit később több másik vágat követ. Külön cél volt, hogy a filmben ne a sokszor bemutatott, öltönyös vállalkozók jelenjenek meg, hanem olyan karakterek, akik sokkal jobban tükrözik a valóságot. „Meg akartuk mutatni, hogy nem csak jóképű harmincas asztalosok léteznek, hanem rengeteg a női vállalkozó; sőt, 40 felett sem áll meg az élet.” – tette hozzá Cséky Tímea

Kulcsszavak: kampány Telenor

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nem érdemes otthon őrizgetni a régi mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra felhasználható lenne, miközben a bennük lévő akkumulátor évek alatt akár tűzveszélyessé is válhat. Most a használt mobilok akár 30 000 Ft-ot is érhetnek a Yettelnél.

2024. április 19. 11:50

Világdöntőben az ELTE programozói

A kontinensviadal bronzérmeseként az Informatikai Kar csapata képviselheti hazánkat az ICPC programozói versenyen 2024 szeptemberében Kazahsztánban.

2024. április 19. 09:44

Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán

Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.

2024. április 18. 19:41

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Használt autót webshopból?

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben? 

2024. április 18. 15:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09