Az ACG hét országra szóló megbízást kapott az IKO Digitaltól
A közép-kelet európai régió hét országára szóló megbízást kapott az ACG Reklámügynökség az IKO Digitaltól. Feladatuk egy olyan ernyőmárka megalkotása és felépítése lesz, amely Lengyelországtól Bulgáriáig egyet jelent majd a minőségi gaming tartalommal.
Az IKO Digital megbízásából újonnan felépítendő márka magában foglalja a régiós gamer célcsoportoknak szóló rendezvények és sportközvetítések szervezését, mobil és webes on demand videóplatformok indítását, valamint tévéműsorok gyártását gaming és e-sport témakörben. A hazai és régiós tervek között szerepel ezen kívül, a már bejegyzett Gaming és eSport Sportági Szövetségen (röviden „GeS”-en) keresztül hivatalos e-sport szakosztályok létrehozása vezető sportklubokkal együttműködésben.
A GeS támogatásával és szervezésében szeretné meghirdetni az IKO Digital a magyar e-sport bajnokságot olyan változatos játékokkal, mint a Counter Strike: Global Offensive (CS:GO), a Player Unknown Battlegrounds (PUBG), a Fortnite, az Overwatch, Call of Duty, valamint a Formula 1 és a FIFA.
Szalai Ádám, az IKO Digital Gaming és Esport divíziójának vezetője szerint az új márka elindításával azt szeretnék elérni, hogy minden platformon kiváló tartalmakat tudjanak szolgáltatni a közép-kelet európai régió minden felhasználójának, és neves üzleti partnerek bevonásával megteremtsék a minőségi gaming kultúra alapjait. „A 14-36 éves korosztály életének meghatározó része az online játékokkal töltött idő, amely ma már nem csak kikapcsolódási, szórakozási lehetőség, hanem egyedi tartalomforrás, pénzkereseti lehetőség, sőt akár életpályamodell is a számukra. Gyakran mondják, hogy ez a legígéretesebb jövőbeli iparág, ami már megérkezett, csak még nem fogtuk fel, hogy itt van. Az IKO jelenleg is aktív régiós jelenlétére alapozva és a tőlünk megszokott professzionális megközelítésünk segítségével szeretnénk ezt még inkább tudatosítani és mind minőségi, mind mennyiségi dimenziókban is magasabb szintre emelni a piacot” – tette hozzá.
Nagy László, az ACG Reklámügynökség kreatívigazgatója elmondta: „Az IKO Digital megbízásával egy világszerte 2 milliárd, Magyarországon pedig 1 millió játékost felölelő, nagy lehetőségeket rejtő piacon építhetünk fel egy minőségi online tartalmakat kínáló régiós ernyőmárkát. Rendkívül büszke vagyok a partnerségre, és dedikált csapatunkkal együtt személy szerint is nagyon várom, hogy megkezdhessük a közös munkát, amelynek során végre bevethetjük azokat a képességeinket, amelyek a gaming és a kommunikáció területén is nélkülözhetetlenek: a stratégiai gondolkodásmódot, a gyors reagálást és a kreativitást.”
Kapcsolódó cikkek
- Friss PayPal és SuperData kutatás készült az európai eSport piacról
- A HyperX az Intel Extreme Masters Világbajnokságán is támogatja az e-sportolókat
- A RIFT ESPORTS célja: kiharcolni az indulást az Európa-bajnokságon
- A hazai e-sport piac helyzete
- A Dell új tanulmánya szerint a játékosközösség soha nem látott mértékben növekszik
- A Vodafone és az ESL nemzetközi e-sport partnerséget kötött
- Új gamer fejhallgató a Logitechtől
- Hazánkban is egyre népszerűbb az eSport
- Katowicében mutatja be speciális kiadású ívelt AGON monitorját az AOC
- A Hungexpo területén rendezik meg a Lenovo Legion Kupát
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül
A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.