Okos technológia segíti az ügyfeleket az E.ON Facebook oldalán
Az E.ON nemrég indította az éjjel-nappal rendelkezésre álló Chat Botit, a tanulékony chatbotot. Az új szolgáltatás célja, hogy az ügyfelek minél gyorsabban választ kapjanak kérdéseikre, illetve megoldást találjanak problémáikra.
Az ügyfeleket kiszolgáló chatelő robot még viccet is tud mesélni, a bejövő üzenetek, kérdések alapján automatikusan tanul, és a mesterséges intelligencia használatával egyre fejlettebb lesz, egyre komplexebb képességekkel, tudással tud segíteni.
Az E.ON új chatbotjának, Botinak legfőbb feladata, hogy a vállalat közösségi Facebook oldalán az ügyfelek, érdeklődök üzeneteit azonnal megválaszolja a lehető leghasznosabb információval. A fáradhatatlan munkaerő összetett egyedi ügyekben ugyan még nem tud segíteni, de számos gyakran felmerülő kérdésben igen. Ha például áramszünettel, tervezett üzemszünettel, az ügyfélszolgálati irodák nyitva tartásával, az E.ON telefonos vagy e-mailes elérhetőségeivel kapcsolatban kérdezik az érdeklődök, hasznos válaszokat ad, sőt akár térképet küld és útvonaltervet ajánl.
„Boti nem egy elrémisztő, sci-fi filmekben riogató mesterséges intelligencia, hanem egy olyan ügyfél program, melynek karaktere van és kedvesen, végtelen türelemmel és segítőkészséggel válaszol, igyekszik mindenre megoldást találni. Remélem, hogy az ügyfeleink is hasznosnak fogják találni. Folyamatosan építjük be mindennapjainkba a legújabb technológiai megoldásokat, hiszen az új energiavilág digitális és rendkívül gyorsan fejlődő” – mondta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON Hungária Zrt. marketing és kommunikációs vezetője.
Botit az Attrecto Next Tech Digital Solution hatfős fejlesztői csapata hozta létre. A jelenlegi, néhány hónaposra tervezett tesztidőszak után – a tapasztalatokat összegezve – tovább fejlesztik tudását az ügyfelek megkeresései és igényei alapján annak érdekében, hogy a későbbiekben minél pontosabb válaszokat adhasson.
„Boti egy különleges chatbot, hiszen már 150-nél is több szándékot képes felismerni, és ez a szám a jövőben egyre nő majd. Már rengetegen próbálgatták, hogy mit tud, sokaknak nagyon tetszett, beszélgettek vele, megismerték a különféle funkcióit. Ez a chatbot tökéletes eszköz arra, hogy a leggyakrabban feltett és adatbázisokból könnyen megválaszolható felhasználói kérdésekre azonnali válaszokat adjon az ügyfeleknek, megkönnyítve az E.ON ügyfélkiszolgálási munkáját is“ – mondta Engelhardt Márk, az Attrecto chatbot és automatizációs divíziójának üzleti vezetője.
Amennyiben valaki nem tudja pontosan, mivel kapcsolatban szeretne segítséget kérni, a chatbot felajánl egy menüt, amiből a felhasználó kiválaszthatja a számára megfelelőt. Ha nem finom hangnemben fogalmaz a kérdező, Boti udvariasan megkéri, hogy ne írjon csúnya szavakat. A kérdésekre adott hasznos válaszokon kívül pedig van még egy szórakoztató tulajdonsága: kérésre akár viccet is tud mesélni, hogy ezzel jó kedvre derítse a bejelentkezőket.
Kapcsolódó cikkek
- Technológiai áttörések, amik hamarosan megváltoztatják az egészségügyet
- Eljutnak a magyar robotépítő világbajnokok az idei mexikói versenyre
- A kiterjesztett valóság és a kobotok lesznek az automatizálás új hullámának főszereplői
- Gyorsabbá válhat a hibaelhárítás az E.ON-nál
- A robotika az LG ThinQ stratégiájának kulcseleme
- Intelligens kulcsot ad a vállalatok kezébe az SAP
- Bemutatta legújabb robotjait az Epson
- A Universal Robots megnyitja az együttműködő automatizációs megoldások új korszakát
- A MiR új mércét állít fel az ipari belső szállításban
- Az adattudós az új szuperhős, aki megmentheti a földet
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.