150 millió ember munkáját könnyíthetik meg a jövőben a Cisco és a Google Cloud közös megoldásai

forrás: Prím Online, 2018. augusztus 10. 09:15

A Cisco bejelentette a Google termékeivel integrálható megoldásainak első hullámát. Az egyre szorosabbá váló együttműködés keretében bemutatott megoldások túlmutatnak az ismert funkciók (telefonhívások, e-mailek, dokumentumkezelés) szorosabb integrációján.

A Cisco tapasztalata szerint a mesterséges intelligencia (AI) és a gépi tanulás drámai mértékben változtatják meg a munkafolyamatokat. A két vállalat fejlesztői ezért azon dolgoznak, hogy a Google Cloud Platform AI megoldásait az együttműködéses technológiákban is hasznosíthassák.

 

A Cisco az alábbi bejelentéseket tette a Google Cloud Next rendezvényen:

  • Mesterséges intelligenciával kibővített ügyfélszolgálati megoldás: világszerte több mint 3 millió ügyfél használja a Cisco ügyfélszolgálati szoftvereit. Az együttműködés keretében a Cisco mesterséges intelligenciával bővítette Customer Journey megoldásait az új Google Cloud Contact Center AI eszköze segítségével. A Contact Center AI egy egyszerű, biztonságos és rugalmas megoldás, amely lehetővé teszi, hogy a gépi tanulás terén kevesebb tapasztalattal rendelkező vállalatok is alkalmazhassanak mesterséges intelligenciát ügyfélszolgálataiknál. Az AI automatikusan ellátja a munkatársakat a hatékony ügyintézéshez szükséges dokumentumokkal, és folyamatosan tanulva egyre relevánsabb információkat biztosít a felhasználók számára.
  • Webex megbeszélések létrehozása a Google Naptárban egyetlen kattintással: A G Suit programcsomag egyik kiegészítője révén a Webex Meeting ikon is elérhetővé válik a Google Naptárban. Egy kattintással lesz beállítható a videós Webex megbeszélés, csak ki kell választani a meghívandó munkatársakat és a virtuális találkozó helyét, a program minden mást elvégez a felhasználó helyett. A Cisco videoeszközök felhasználói egyetlen gombnyomással léphetnek be a megbeszélésbe, de más eszközökről a Chrome böngészőn keresztül is csatlakozhatnak a tárgyaláshoz – mindezt az applikáció letöltése vagy Webex vendégfiók létrehozása nélkül. Bár ezeket az eszközöket két különböző vállalatnál fejlesztették, mégis úgy működnek, mintha eleve integrálták volna őket. A két cég tovább dolgozik azon is, hogy a Google AI megoldásai olyan funkciókban is megjelenhessenek, mint a fordítás, az emlékeztetők és leiratok készítése, valamint a megbeszéltek „kézzel fogható” feladatokra bontása.
  • Cisco hívások és megbeszélések hozzáadása Androidos alkalmazásokhoz: A Webex Teams Android szoftverfejlesztői készlet (SDK) segítségével a fejlesztők egyszerűen építhetnek be Cisco együttműködési funkciókat Androidos alkalmazásaikba. Például az okosszemüvegekhez is hozzáadható a Cisco videomegbeszélés funkciója, amely tovább bővíthető a „lásd, amit én látok” élménnyel.  Távoli területek esetében például az egyik helyszínen tartózkodó szakértők is láthatják ugyanazt, amit a másik egységben dolgozó mérnök, legyen az akár a szárazföldön vagy egy hajón az óceán közepén.
  • A Google Docs, a Táblázatok, a Diák és az Űrlapok használata a Webex Team Spaces megoldásban: A Cisco és a Google célja az egyre terjedő tartalmi együttműködések megkönnyítése a felhasználók számára. A megoldás révén megszűnhetnek a dokumentumok sokszor követhetetlen körbeküldései az egyes szerkesztési körök után – elég egyszer megosztani a dokumentumot, amely bármennyiszer szerkeszthető, alakítható, és a résztvevők mindig a legfrissebb, legjobb verzióval dolgozhatnak.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09