Akár egy drón is lehetne az ország játéka
1500 négyzetméteren egyszerre több száz érdekes új játékot, távirányítós autókat, drónokat, ötvennél is több társast, mozitermet és légvárat, több ezer LEGO kockát, arcfestést és Kicsomi csillámtetoválást, Kis Gesztenye Klub és Farkasházi Réka és a Tintanyúl koncertet és még számos egyéb izgalmas programot kap, aki elmegy az Ország Játéka 2018 verseny nyító rendezvényére a Játszónapra október 28-án vasárnap 9-19 óra között a MOMKULT-ba!
Kapcsolódó cikkek
- A tudatos nethasználat oktatása egy messenger-fejlesztéssel
- A drón vagy a Tesla gyorsul jobban?
- A Razer két új eszköze útközben is kiváló vezérelhetőséget és immerziót biztosít
- Drónokat is használ az E.ON a hálózati hibák felderítésére
- Melyik a gyorsabb, a drón vagy a Tesla?
- Játékra optimalizált monitor a Samsungtól
- Drónreptetés: csak eseti légtérrel térít a biztosító kár esetén
- Új konzoljáték készült a Cartoon Network kultsorozatából
- Beszélgető drónrajok, összehangolt repülés
- Már megjelentek a Fortnite hamisított változatai
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Világdöntőben az ELTE programozói
A kontinensviadal bronzérmeseként az Informatikai Kar csapata képviselheti hazánkat az ICPC programozói versenyen 2024 szeptemberében Kazahsztánban.
Magyar cégek férhetnek hozzá Európa legnagyobb innovációs hálózatához
A magyar innovációs ökoszisztéma megerősítését zászlójára tűző Nemzeti Innovációs Ügynökség (NIÜ) partnerséget kötött az Európai Innovációs és Technológiai Intézet (EIT) Health hálózattal, amelynek célja az európai polgárok egészségesebb jövőjének előmozdítása az egészségügyi innováció támogatásán keresztül. Az együttműködés fontos mérföldkövet jelent az egészségügyi innovációval foglalkozó magyar vállalkozások számára, hiszen az EIT Health InnoStars kiterjedt hálózatához való hozzáférés kaput nyit számukra az európai partnerekhez és rajtuk keresztül az európai és nemzetközi piacokhoz.
Közel háromezren vettek részt a PlayIT-n
Nagysikerű rendezvénynek, a PlayIT-nak adott otthont a Széchenyi István Egyetem: az országos gamerexpóra közel háromezren látogattak ki. Az esemény minden korosztályt megmozgatott és az egész család számára szórakozást kínált, a campus több helyszínén várták a gaming és az e-sport iránt érdeklődőket.
Eldőlt, hogy kik képviselik Magyarországot a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián
Két magyar csapat jutott tovább a Szíriában megrendezésre kerülő Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpiára (IIOT). A világverseny nemzeti előválogatójaként szolgáló Kódkupát március 10-én rendezte meg a Neumann Társaság az Algo Pro Club és a Budapesti Fazekas Mihály Gimnázium együttműködésével. A hiánypótló csapatverseny nagy hangsúlyt helyez a csapattagok közötti kooperációra, ami a vállalati munkakultúrára is felkészíti a fiatalokat.
MI festőrobot szórakoztatta a nézőket a Magyar Ifjúsági Robot Kupán
Az előző évek közkedvelt versenyszámaival, így többek közt a robotszínházzal, robotfocival és a menekítő robotok mérkőzésével zajlott le a 17. Magyar Ifjúsági Robot Kupa (MIRK) Nyíregyházán. A versenyt a Neumann Társaság megyei szervezete, a Nyíregyházi Egyetem és a Magyar Robot Kupa Alapítvány szervezésében, a Neumann Társaság kiemelt szakmai támogatásával bonyolították le.