Magyar Instagram fiókon tesztelték a nemzetközi trendeket
November 27-én jelenik meg Magyarország első olyan Instagram marketing könyve, amely dokumentálja a tervezés, kivitelezés minden lépését, akárcsak az adatokat és eredményeket, mindezt kendőzetlenül.
A formabontó szakkönyv négy szerzője, Babanics Írisz, kkv marketing tanácsadó, Heinrich Dorka, kkv PR tanácsadó, Csató Zsuzsi, fotós és vizuális tanácsadó, valamint Kovács Laci, Instagram szakértő nemzetközi marketing trendeknek vetettek alá egy induló vállalkozást – kizárólag az Instagramon.
„Mivel üssük el az időt ezen a nyáron? – fogalmazódott meg bennünk a gondolat 2018 tavaszán. Mindannyian tudni akartuk, hogy a sok tipp és trükk, amit olvasunk, vagy alkalmazunk az instán, az mennyire működik a valóságban. Így kezdtünk bele egy nyári hobbi-projektbe, amiben egy induló kkv Instagram fiókját építettük fel a nulláról, és közben mindent mértünk, amit csak mérni lehet. A projekt gyorsan beindult, mindannyian nagyon szerettük csinálni. Egyszer csak elrepült a nyár, mi pedig annyi tapasztalatot gyűjtöttünk, hogy gondoltunk egy nagyot és növeltük a tétet: megírtuk ezt a könyvet.” – olvasható a könyv előszavában.
Az Instagram, mint marketing eszköz egy olyan új terület, ahol magyar nyelven még kevés szakirodalom érhető el. A most megjelenő Útmutató a Magyar Üzleti Insta Világához című könyv egy különleges és valóban hiánypótló alkotás, ami minden marketingesnek és kkv cégvezetőnek hasznos olvasmány, hiszen valós esettanulmányon keresztül mutatja be a legújabb trükköket és tippeket, amelyeket a szerzők kipróbáltak, leteszteltek és most bemutatják az eredményeket a nagyközönség számára is.
A könyv hivatalos bemutatója november végén lesz, egybekötve egy azonnal gyakorlati tudást is adó mini-tréninggel, illetve panelbeszélgetéssel.
Kapcsolódó cikkek
- Kimaradások voltak az Instagram szolgáltatásában
- Első mondatokkal népszerűsíti az olvasást a Bookline
- Gazdasági és etikai kérdések a mesterséges intelligencia kapcsán
- Kiderült, ki viheti haza a MÁV-csoport fotópályázatának főnyereményét
- Sokat érhet egy jó fénykép a MÁV pályázatán
- Több új eszköz lesz elérhető a Facebookon és az Instagramon
- Elindult a MÁV-csoport Instagram-oldala
- Új trend aranyozza be az Instagramot
- Kézikönyv a mesterséges intelligenciához
- Tízből kilenc középiskolás jelen van az Instagramon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.