Nyereményjátékot indít a Telekom

forrás: Prím Online, 2018. december 7. 15:40

Most csúcskészülékeket nyerhetnek a Telekom mobilalkalmazás használói – a sorsoláshoz pedig elég belépni az alkalmazásba, amely tartalmazza az ügyfél által bevont előfizetéseket.

Nemrég kapott áttekinthetőbb, szemrevalóbb külsőt a Telekom saját fejlesztésű mobilalkalmazása, amelynek fő attrakciója, hogy minden Telekomos előfizetés egyben, egyetlen jelszó és azonosító segítségével kezelhető. Módosíthatjuk a szolgáltatásokat, előfizetéseket, gyorsan és könnyen befizethetjük a számlákat – mindez pedig lerövidíti az ügyintézésre fordítandó időt, és átláthatóbbá, követhetőbbé teszi a befizetés menetét is.

 

Most Magyarország meghatározó távközlési szolgáltatója újabb komoly érvet sorakoztat fel az alkalmazás használata mellett: aki december 31-ig belép, elmúlt 18 éves, rendelkezik lakossági mobil és/vagy otthoni előfizetéssel és megfelel a játékszabályzatban foglaltaknak, sorsoláson vesz részt. Ennek nyertesei a legújabb csúcseszközökkel – egyebek között Huawei P20 Pro és Samsung A7 okostelefonokkal, Huawei Watch 2 eSIM okosórákkal és JBL hangszórókkal – lehetnek gazdagabbak.

 

 

A nyereményjátékban 2018. december 7-én és 14-én, valamint 2019. január 4-én sorsolnak. Aki az év utolsó hónapjában egy alkalommal belép az alkalmazásba, az ezt az időpontot követő összes sorsoláson részt vesz. (Ez azokra is vonatkozik, akik egy előző sorsoláson már nyertek.) Minden ügyfél annyi előfizetéssel kerül be a sorsolásba, ahány előfizetését regisztrálta az alkalmazásban.  Tehát minél több előfizetését kezeli valaki az alkalmazásban, annál nagyobbak a nyerési esélyei.

 

Lépj be most az alkalmazásba és frissítsd, vagy töltsd le a díjmentes applikációt Android 5.0 és iOS 8.0  vagy magasabb verziószámú operációs rendszerű okostelefonodra! Ha már van regisztrált előfizetésed a Telekom alkalmazáshoz csatolt Telekom Fiókban, az első belépést követően már várhatod is a sorsolás eredményét! További részletek: www.telekom.hu/nyerhetsz

Kulcsszavak: nyereményjáték Telekom

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén

Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk. 

2024. április 17. 19:55

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi. 

2024. április 17. 14:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09