Már tíz országban van jelen hi-tech call center megoldásaival a magyar Geomant

forrás: Prím Online, 2018. december 18. 09:43

Újabb nemzetközi multi, az egészségügyi szolgáltatásokat 16 országban nyújtó Affidea bízta meg a magyar tulajdonú Geomantot csúcstechnológiájú ügyfélszolgálati megoldások megvalósításával. A Geomant az Affidea mellett már számos nemzetközi ügyfelet tudhat magáénak, tíz országban van jelen, összesen mintegy 15 ezer fős call center csapatot kiszolgálva. A nemzetközi sikerek nemcsak újabb ajtókat nyitnak meg a vállalat előtt, de a hazai piacon is értékes versenyelőnyt jelentenek.

Magyarország mellett már 9 országban, többek között az Egyesült Királyságban, Ausztráliában és az Egyesült Arab Emírségekben is jelen van a Geomant: a magyar tulajdonú vállalat cutting-edge ügyfélszolgálati technológiát szállít világszerte kb. 300 ügyfelének, összesen mintegy 15 ezer fős call center csapatot kiszolgálva. A cég olyan neves vállalatokkal dolgozott már együtt, mint a Generali, a Netrisk, az egyik legnagyobb hazai mobilszolgáltató, külföldön pedig többek között a Victoria and Albert Museum és a University of Canterbury számára nyújtanak különböző call center megoldásokat. 

 

Nemzetközi tapasztalat kamatoztatása Magyarországon

Az idei év végén egy újabb nagy kaliberű külföldi ügyfél, a nemzetközi színtéren meghatározó Affidea szavazott nekik bizalmat. A holland cég a fejlett képalkotó diagnosztikai és onkoterápiás szolgáltatások vezető szolgáltatója Európában. A megbízás keretében a Geomant Contact Center nevű szoftverének segítségével dolgozik az Affidea belső termelékenységének növelésén és az ügyfelekkel való együttműködés javításán. 

 

„Magyar cég vagyunk, de mára már a legtöbb szolgáltatásunk és az ügyfélkörünk is nemzetközi, ez pedig rengeteg előnnyel jár. A nemzetközi piac szereplőjeként hamarabb megismerjük a technológiai újdonságokat, ezáltal hamarabb be is tudjuk vezetni őket. Így gyorsabban tudunk reagálni a trendekre, ennek köszönhetően a hazai versenytársakat gyakran meg tudjuk előzni. A külföldi cégek egyébként több téren is a hazaiak előtt járnak: a felhő alapú technológiákat például itthon még nem ismerik az ügyfelek, más országokban pedig már sokan használják. Így külföldön főleg a felhő alapú termékek közti különbségekre és azok fejlesztései lehetőségeire fókuszálunk.” - hangsúlyozza Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezető partnere. 

 

A meglévő technológia nem ósdi technológia 

Nemzetközi szinten az ügyfélszolgálati szegmens egyik legnagyobb kihívása, hogy a vállalatok digitális fejlesztéseinek útjában épp a jelenleg használt technológiák állnak. Sok gyártó terméke nem képes a technológiai generációváltásra, így egységes fejlesztés helyett apró szigetmegoldások születnek. 

 

„Minden esetben az integrációra törekszünk: legújabb termékünk, a Buzzeasy például a digitális kommunikáció, a chatbotok és visszahívás kezelés terén egy olyan integrációs megoldást nyújt, amely a készen rendelkezésre álló funkcionalitások (pl. Q&A, FAQ) mellett teljesen egyéni megoldások megvalósítására is lehetőséget ad, a mesterséges intelligencia erejét is felhasználva.” – teszi hozzá Bortnyák Adorján. 

 

A piaci jelenlétet külföldi és hazai szakmai eseményeken való aktív részvétellel is rendszeresen erősíti a Geomant: idén ősszel előadóként és díjátadóként is részt vett az Avaya Experience és az Internet Hungary kiállításon, kiállító volt és 3 témában is szakmai előadást tartott az Ügyfélszolgálati Konferencián, valamint résztvevője volt a berlini Chatbot Summit-nak és kiállítóként és előadóként is jelen volt az Avaya konferenciáján Bécsben. Emellett több hazai és nemzetközi szakmai elismerést is magukénak tudhatnak: legutóbb az Accent Housing nevű, brit ügyfelük vihette haza a HANA Award-ról a 'Best Use of Technology' díjat a Geomant Contact Expert nevű terméke megoldásainak köszönhetően. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi. 

2024. április 17. 14:50

Terjednek az alacsony kódú technológiák

Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat. 

2024. április 17. 10:05

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09