Educatio 2019: interaktív programok a MÁV-csoport standján
Pénteken és szombaton is 10-től 17 óráig várja az érdeklődőket a MÁV-csoport az Educatio Nemzetközi Oktatási Szakkiállításon, a színpad közelében lévő, JE03-as számú standon.
A többnapos oktatási expón közel 200 kiállító és több mint 50 ezer látogató vesz részt évről évre, zömmel a legfiatalabb korosztályból. Ők közel 50 intézmény hallgatóitól és oktatóitól érdeklődhetnek a képzésekről, a szokásokról, a kollégiumi elhelyezésről vagy éppen a hallgatók jövőképéről.
A MÁV-csoport idén negyedik alkalommal vett részt kiállítóként az eseményen. A 36 négyzetméteres standon az érdeklődők megismerhetik a vasúttársaság duális képzését, a MÁV ösztöndíjprogramjait, a pályakezdő diplomás programot, a szakmai gyakorlati és a szakdolgozat-írási lehetőségeket, valamint a vasúti területen hasznosítható szakképzéseket. A standon számtalan élményprogram – a többi közt tabletes játékok, kvízek, interaktív tábla – várja az érdeklődőket; a MÁV bemutatását a vasúttársaság duális képzésben részt vevő hallgatói segítik.
A MÁV-csoport reméli, hogy az Educatión is egyre többen választják hivatásuknak a vasutat.
Az Education ingyenesen látogatható a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpont „A” csarnokában (1101 Budapest, Albertirsai út 10.).
Kapcsolódó cikkek
- Nekem 8(bit) – új helyszínen a legendás retrógépek tárlata
- Az Apple ellopta a CES marketingjét
- Az idei Educatio már a tanulmányokat követő munkaéletre is összpontosít
- Három nap a továbbtanulás jegyében: Educatio 2019
- Fókuszban a közlekedés jövője a januári CES-en
- A Hannover Messe leváltja a CEBIT-et
- Öt magyar cég állít ki januárban a CES-en
- Újgenerációs nagyfeszültségű járműtöltő berendezéseivel az ABB az e-mobilitás mezőnyének élén
- NJSZT50 kiállítás Budapesten
- Az LG elnöke és technológiai vezetője nyitja meg a 2019-es CES kiállítást
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.