Stratégiai együttműködésre lép az LG és a Landing AI
Stratégiai partnerséget kötött az LG Electronics (LG) és a Szilícium-völgyben indult startup-cég, a Landing AI. Dr. I.P. Park, az LG elnöke és technológiai vezetője, valamint Dr. Andrew Ng, a Landing AI vezérigazgatója a 2019-es CES szakkiállításon, Las Vegasban írta alá a megállapodást.
A két vállalat a mesterségesintelligencia-fejlesztések során arra fog törekedni, hogy növelje az LG termékek versenyképességét és új üzleti együttműködési modelleket alakítson ki. A Landing AI ehhez olyan gépi vizualizációs eszközökkel és algoritmusokkal járul hozzá, amelyek az emberi szemnél jóval részletesebb képi megjelenítésre képesek.
„A mesterséges intelligencia igen változatos lehetőségeket kínál a gyártásban — partnerségünk az LG-vel nemcsak az AI-funkciókkal ellátott, forradalmi termékek fejlesztése iránti elkötelezettségünket demonstrálja, hanem a mesterséges intelligencia jövőjéről alkotott víziónkat is” — mondta a korábban a Baidu keresőportál vezető kutatójaként és a Google Brain alapítójaként ismert Dr. Ng, a Landing AI vezérigazgatója.
Dr. Ng nézeteit hangsúlyozva Dr. Park elmondta: „várakozással tekintünk együttműködésünkre a Landing AI-al, melynek nyomán még fejlettebb mesterségesintelligencia-megoldásokon keresztül tehetjük kényelmesebbé vásárlóink mindennapi életét.”
Kapcsolódó cikkek
- Az LG és a Microsoft közösen forradalmasítja az autóipart
- „Mesterséges intelligencia egy még jobb életért”
- Az LG XBOOM hangszórói új szintre emelik a zenehallgatás élményét
- Az LG feltekerhető tévéje 65 hüvelykes méretben érkezik
- Az LG ultrarövid vetítési távolságú lézerprojektort visz a CES-re
- Az LG 2019-es hangprojektorai új csúcsot jelentenek a házimozi hangrendszerek között
- Az LG CLOi robotok egyre közelebb járnak a kereskedelmi fogalmazáshoz
- A holnap konyhája mutatkozik be a CES-en
- Az LG a legújabb Ultra monitorait is bemutatja a 2019-es CES-en
- Egyre több on-demand tartalmat fogyasztanak a hazai felhasználók
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.