Különleges európai partnermegállapodást írt alá az LG és a Ricoh

forrás: Prím Online, 2019. április 7. 12:28

Új partnermegállapodást jelentett be az LG és a Ricoh Európában, melynek értelmében az LG megerősíti régóta fennálló kapcsolatát üzleti kijelzőinek egyik legfontosabb viszonteladójával. 

A partnerség révén a vállalatok egyetlen megbízható, ám globális hátterű forrásból juthatnak hozzá az LG kristálytiszta képminőségű kijelzőihez, amelyek az okos tárgyalószobai megoldásoktól a digitális tartalomszolgáltató megjelenítőkig számos eszközben megtalálhatók.

 

A Ricoh kommunikációs szolgáltatási eszközportfóliójában kínálja az LG kijelzőit, beleértve a dél-koreai vállalat olyan piacvezető technológiáit, mint az UHD IPS megjelenítők és más különleges kijelzőmegoldások. Nemrégiben a Ricoh kommunikációs szolgáltatások üzletágának szakemberei is megkapták az LG-től azt a tanúsítványt, amely lehetővé teszi, hogy a saját fény kibocsátására képes OLED technológiával dolgozhassanak. Az LG kiterjedt kutatás-fejlesztési tevékenysége, valamint a Ricoh dizájn, szállítási és támogatási lehetőségei együtt biztosítják azt, hogy az ügyfelek könnyen hozzáférjenek a legfejlettebb kommunikációs technológiához.

 

„Ez a megállapodás tovább erősíti a Ricoh és az LG között régóta fennálló jó kapcsolatot, egyúttal tükrözi is közös innovációs törekvéseinket. Nemzetközi piaci jelenlétünk az LG csúcstechnológiájával együtt új utat nyit a digitális munkahelyek megteremtéséhez” — mondta David Mills, a Ricoh Europe vezérigazgatója.

 

„Büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen megbízható partnerrel dolgozhatunk együtt, akivel közösen a leginnovatívabb kommunikációs megoldásokat nyújthatjuk ügyfeleinknek. A jövő mind a partnerség, mind az ügyfelek szempontjából komoly előnyöket tartogat” — tette hozzá Kyongho Kim, az LG Electronics európai üzleti megoldások részlegének elnöke.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!

Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.

2024. március 27. 11:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05