Különleges európai partnermegállapodást írt alá az LG és a Ricoh
Új partnermegállapodást jelentett be az LG és a Ricoh Európában, melynek értelmében az LG megerősíti régóta fennálló kapcsolatát üzleti kijelzőinek egyik legfontosabb viszonteladójával.
A partnerség révén a vállalatok egyetlen megbízható, ám globális hátterű forrásból juthatnak hozzá az LG kristálytiszta képminőségű kijelzőihez, amelyek az okos tárgyalószobai megoldásoktól a digitális tartalomszolgáltató megjelenítőkig számos eszközben megtalálhatók.
A Ricoh kommunikációs szolgáltatási eszközportfóliójában kínálja az LG kijelzőit, beleértve a dél-koreai vállalat olyan piacvezető technológiáit, mint az UHD IPS megjelenítők és más különleges kijelzőmegoldások. Nemrégiben a Ricoh kommunikációs szolgáltatások üzletágának szakemberei is megkapták az LG-től azt a tanúsítványt, amely lehetővé teszi, hogy a saját fény kibocsátására képes OLED technológiával dolgozhassanak. Az LG kiterjedt kutatás-fejlesztési tevékenysége, valamint a Ricoh dizájn, szállítási és támogatási lehetőségei együtt biztosítják azt, hogy az ügyfelek könnyen hozzáférjenek a legfejlettebb kommunikációs technológiához.
„Ez a megállapodás tovább erősíti a Ricoh és az LG között régóta fennálló jó kapcsolatot, egyúttal tükrözi is közös innovációs törekvéseinket. Nemzetközi piaci jelenlétünk az LG csúcstechnológiájával együtt új utat nyit a digitális munkahelyek megteremtéséhez” — mondta David Mills, a Ricoh Europe vezérigazgatója.
„Büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen megbízható partnerrel dolgozhatunk együtt, akivel közösen a leginnovatívabb kommunikációs megoldásokat nyújthatjuk ügyfeleinknek. A jövő mind a partnerség, mind az ügyfelek szempontjából komoly előnyöket tartogat” — tette hozzá Kyongho Kim, az LG Electronics európai üzleti megoldások részlegének elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Hátulról is látható az LG szupervékony OLED kijelzőjének képe
- Intelligens ipari robotkarokat mutatott be az LG
- Az LG 16 terméke kapott díjat az egyik legismertebb dizájnversenyen
- Chat Botond segít az ideális LG televízió kiválasztásában
- Az LG legújabb okostelefonjai a mobilitás új korszakát hozzák el
- Az LG legújabb okostelefonja a képernyő rezgetésével erősíti fel a hangot
- 3D szelfikamerás okostelefont mutat be az LG és az Infineon
- Átlátszó OLED, hihetetlenül vékony LED kijelző és üvegre simítható fóliaképernyő az LG-től
- Az LG számos kategóriában több mint 140 díjat söpört be a CES-en
- Stratégiai együttműködésre lép az LG és a Landing AI
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.