Összefog a Samsung és a Universal Pictures
A Samsung és a globális amerikai tartalomgyártó és forgalmazó vállalat, a Universal Pictures Home Entertainment (UPHE) bejelentette, hogy a jövőben olyan tartalmakat hoznak el a nagyközönség számra, amelyek megfelelnek a Samsung által fejlesztett, újgenerációs HDR10+ videószabvány-technológiának.
A HDR10+ (High Dynamic Range 10+) egy nyílt forráskódú, újgenerációs videószabvány, amelyet a Samsung fejlesztett ki. A HDR10+ technológiával a televíziózás élménye szintet lép, a készülék képernyője a jelenetről jelentre optimalizált fényerőszintnek és kontrasztoknak köszönhetően fényesebb kiemeléseket, valamint mélyebb sötét színeket képes megjeleníteni. A HDR10+ kivételes HDR képminőséget és egyedülálló élményt kínál a nézőknek.
A megállapodás keretein belül a Samsung és az UPHE teljesen új, a HDR10+ szabványnak megfelelő tartalmak és műsorok előállításán működik majd együtt, hogy a technológiával kompatibilis eszközökön az otthoni szórakozás teljesen új élményét nyújtsák. A tartalmakat az UPHE szolgáltatási területein lehet majd megtekinteni.
„Örömmel dolgozunk együtt a Samsunggal a HDR10+ technológiának megfelelő tartalmak előállításán, hiszünk abban, hogy ezzel a jövőbe mutató megoldással a digitális és a hagyományos formátumú Universal tartalmak még kiemelkedőbb filmélményt nyújtanak majd felhasználóinknak.” – mondta el Michael Bonner, az UPHE digitális tartalomszolgáltatásért felelős alelnöke.
„A HDR10+ technológiával a képminőség új korszakát nyitottuk meg, minden eddiginél élethűbb filmélményt nyújtunk felhasználóinknak. – mondta Hyogun Lee, a Samsung vizuális kijelzők üzletágának alelnöke. – Büszkék vagyunk arra, hogy a Samsung egyedi technológiai megoldásainak és a szakértelmének köszönhetően olyan vállalatokkal bővíthetjük együttműködő partnereink számát, mint a Universal Pictures, akik elhozzák a felhasználók számára a legjobb HDR tartalmakat. Célunk, hogy a jövőben még tovább bővítsük ezt a szövetséget.”
A Samsung filmstúdiókkal és OTT (over-the-top) tartalomgyártókkal is együttműködött a HDR10+ Szövetség 2017-es megalakulása óta, hogy újgenerációs HDR technológiákat és egy kibővített ökoszisztémát hozzon el a felhasználók számára. A gyártó Korea, Japán és az Egyesült Államok után a világ más országaiban is kiterjeszti a HDR10+ logó- és tanúsítványprogramot.
A HDR10+ logó- és tanúsítványprogramban résztvevő szervezetek részletes ismertetést kapnak a technológiáról és a HDR10+ teszt folyamatáról. A tanúsítványt jelző logót egy harmadik fél által végzett laboratóriumi tesztet követően kapják meg a programban résztvevő eszközök. A tanúsítványról bővebb információ a www.hdr10plus.org oldalon olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- Itt az új Samsung Galaxy A széria
- Itt az új Samsung Galaxy A80
- Éjjel-nappal elérhető ügyfélszolgálattal erősít a Samsung
- Megérkezett a Samsung Q hangprojektor sorozat, a QLED TV-k tökéletes kiegészítője
- A Samsung csatlakozik a Föld Órája klímakampányhoz
- Samsung – Egy évtizede a Digital Signage piac élén
- Samsung Galaxy A70 – az új generáció igényeire szabva
- Megújult Háttér Móddal érkeznek a Samsung 2019-es QLED TV-i
- Innovatív megoldásokkal frissül a prémium tévépiac
- Csúcsokat döntött hazánkban a Samsung Galaxy S10 széria
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.