YouTube Premium szolgáltatás a Samsung Galaxy S10 okostelefonokon
Az új Galaxy S10 készülékek tulajdonosai négy hónapig ingyenesen férhetnek hozzá a YouTube reklámok nélküli, exkluzív tartalmakat kínáló szolgáltatásához, a Premiumhoz, amely már Magyarországon is elérhető. A Samsung csúcskészülékével a felhasználók lenyűgöző minőségben élvezhetik a YouTube kínálatának legjavát.
A YouTube Premium segítségével megszakítás és reklámok nélkül érhetők el a legizgalmasabb videók, a legjobb zenék és a YouTube Originals saját készítésű tartalmai. A Premium szolgáltatással a felhasználók kedvenc zenéiket kikapcsolt képernyő mellett is tovább hallgathatják, akkor is, ha a telefonjuk a zsebükben vagy a táskájukban pihen. A Premium lehetőséget biztosít videók letöltésére, így azok bárhol, bármikor újranézhetők. Emellett a YouTube Music-on, a vállalat hivatalos zenei streaming applikációján keresztül a felhasználók több millió dalhoz, albumhoz és élő előadáshoz férnek hozzá.
A Samsung Galaxy S10 és a Samsung további csúcsmodelljeinek* felhasználói számára ezek az exkluzív funkciók és egyedi tartalmak a regisztrációtól számítva négy hónapig ingyenesek, így a videókat az Infinity-O Display kijelzőn, rendkívüli minőségben élvezhetik, legyen szó a kedvenc tartalomgyártójuk legújabb alkotásáról vagy a YouTube Originals eredeti sorozatairól. Emellett a Samsung és a YouTube együttműködése minden új Samsung Galaxy okoseszköz-tulajdonos** számára két hónapos ingyenes hozzáférést biztosít.
„Ez az együttműködés lehetőséget ad a Galaxy S10 felhasználóknak arra, hogy a lehető legtöbbet kihozzák a készülékükből. A YouTube által kínált tartalmak az S10 HDR10+ tanúsítvánnyal rendelkező képernyőjén kiemelkedő minőségben jelennek meg, és azonnal letölhetőek, akár Wifi 6 hálózatokon is – mondta el Samu Zsófia, a Samsung Electronics Magyar Zrt. kommunikációs vezetője. – A Samsung legújabb készülékei a tartalomfogyasztás új generációját képviselik, amelynek egyik fő platformja a YouTube, így a felhasználók számára igazán értékes lehetőséget kínálunk új eszközeik mellé.”
______________
* A 2019. február 20. és 2020. február 29. között újonnan vásárolt Samsung Galaxy S10, Galaxy Tab S5e, Tab 10.5 készülékek és egyes később megjelenő eszközök.
** A 2019. február 20. és 2020. február 29. között újonnan vásárolt Samsung eszközök, kivéve a Samsung Galaxy S10, Galaxy Tab S5e, Tab 10.5 készülékeket és egyes később megjelenő eszközöket.
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung 2019-es TV portfólióján mutatkozik be az Apple TV app és az Air Play 2 szolgáltatás
- A Samsung szerezte meg a legnagyobb részesedést az 5G hálózati megoldások terén Koreában
- Összefog a Samsung és a Universal Pictures
- Itt az új Samsung Galaxy A széria
- Itt az új Samsung Galaxy A80
- Éjjel-nappal elérhető ügyfélszolgálattal erősít a Samsung
- Megérkezett a Samsung Q hangprojektor sorozat, a QLED TV-k tökéletes kiegészítője
- A Samsung csatlakozik a Föld Órája klímakampányhoz
- Samsung – Egy évtizede a Digital Signage piac élén
- Csúcsokat döntött hazánkban a Samsung Galaxy S10 széria
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.