Az LG kibővíti partneri kapcsolatát a Qt-vel a webOS-t futtató beágyazott rendszerek terén
Az LG Electronics (LG) szándéknyilatkozatot írt alá a Qt keresztplatformos alkalmazás-keretrendszert megalkotó, finnországi székhelyű szoftverfejlesztő vállalattal, a Qt-vel, kiterjesztve a két cég meglévő együttműködését a webOS alkalmazása terén. A kibővített partnerkapcsolat célja az LG nyílt forráskódú webOS platformjának a Qt referenciarendszereként való pozicionálása, illetve az, hogy megkönnyítse a webOS integrálását a jövőbeli autóipari, robotikai és okosotthon-készülékek rendszereibe.
Az együttműködés révén a Qt alkalmazásához szükséges források kezelése még hatékonyabbá válik, valamint minimálisra csökkennek a Qt és a webOS közötti átjárhatatlanságok, így az IoT-technológiát és a mesterséges intelligenciát alkalmazó eszközök a lehető legjobb felhasználói élményt kínálják majd a felhasználóknak. A Qt felhasználói élmény terén szerzett tapasztalataival és az LG termékgyártás terén felhalmozott tudásával a két cég kooperációja megbízható fejlesztői környezetet biztosít majd a szoftverfejlesztők, mérnökök és formatervezők számára a minőségi alkalmazások és készülékek megalkotásához.
„A Qt közreműködésével még elérhetőbbé válik a víziónk, hogy a webOS platformot alkalmazó, rendkívül innovatív, mesterséges intelligenciával felvértezett és a tartalmak azonnali lejátszására kész, beágyazott rendszereket alkossunk” — mondta Dr. I.P. Park, az LG Electronics elnöke és technológiai vezetője. „Ezeknek a rendkívül összetett rendszereknek a megtervezése és fejlesztése minden korábbinál több szoftverfejlesztési képességet igényel, a hardveres és szoftveres fejlesztés szakértőinek szoros együttműködése pedig a Qt-vel való együttműködésünk alapja.”
A Qt egy, a grafikus felhasználói felületek feljesztéséhez alkalmazható szoftveres eszköz, amellyel intuitív és modern felhasználói felületek, valamint egyedi érintési funkciók tervezhetők a fogyasztói és autóipari elektronikai eszközökbe. 2014 óta az LG a Qt alkalmazásfejlesztési keretrendszerére támaszkodik, hogy a webOS-t futtató okostelevíziók és kereskedelmi kijelzők felhasználó oldali kezelése könnyű és intuitív legyen. A Qt kulcsfontosságú szerepet játszik a webOS személygépjárművekbe szánt verziójának fejlesztésében is, amelyet a jövőbeni autóipari információs és szórakoztató rendszerekbe szán az LG.
„Az LG generációk óta tölt be vezető pozíciót a fogyasztói elektronikai termékek piacán — ez az egyik oka annak, hogy ilyen megbízható partnerévé vált a Qt-nek” — mondta Juha Varelius, a Qt vezérigazgatója. „Kezdeményezésével, mellyel még hozzáférhetőbbé teszi a webOS-t a gyorsan növekvő piacokon, az LG kihangsúlyozza a Qt-kompatibilis, összekapcsolt felhasználói élményben rejlő jelentős potenciált. Együttműködésünk révén ügyfeleink számára a lehető legkönnyebbé tesszük az olyan készülékek és felületek megalkotását, melyek újraértelmezik majd az “okos” szó jelentését.”
Kapcsolódó cikkek
- Így játszik egy magyar gamer
- Az LG csúcskategóriás 2019-es televíziói a mesterséges intelligencia új korszakát képviselik
- Lélegzetelállító képminőséget kínál az LG 88 hüvelykes 8K OLED televíziója
- Az LG 2030-ig megvalósítja a teljes karbonsemlegességet
- Az LG új AI processzora számos termékben helyet kap majd
- Nálunk is bemutatkozik az LG 2019-es monitorportfóliója
- Közzétette első negyedéves eredménybeszámolóját az LG
- Elsőként Svájcban lesz kapható az LG V50ThinQ 5G
- Újragondolt televízió és beltér kapcsolat
- Jól szerepelt az LG a 2019-es Red Dot Awardson
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.