Sales munka a digitális korban
Mára a hagyományos kereskedői, eladói munka teljesen megváltozott. Idén előreláthatólag közel 500 milliárd forintot költünk majd itthon online áruházakban, több millióan intézik napi banki ügyeiket telefonjukról vagy számítógépükről.
Ráadásul 2019-ben előreláthatóan már több online vásárlás fog történni mobiltelefonról, mint számítógépről. Egyre többen olvasnak könyvet digitálisan, gyakorlatilag szinte kizárólag online hallgatunk zenét és hazánkban is terjed a streaming videószolgáltatások piaca. Egyértelmű, hogy megváltoztak a vásárlók fogyasztói szokásai, egyre kevesebben szeretnének „fizikai” áruházakban vagy szolgáltatóknál sorban állni, parkolni, várakozni és reménykedni abban, hogy az eladó valóban oda fog figyelni rájuk.
A digitális világ robbanásszerű előretörése mellett azonban az egyedi igényekre szabott, személyes ügyfélkiszolgálásra továbbra is igény mutatkozik, különösen akkor, ha olyan szenzitív témákról van szó, mint a pénzügyek. Az Erste Bank Mobilbankár Hálózatának kollégái rugalmasan és tökéletes szakmai felkészültséggel alkalmazkodnak az ügyfél igényeihez, oda mennek, akkor és ahova, ahogyan azt az ügyfél kéri. Emellett ez a munkakör a 21. század sales-es munkavállalóinak is új lehetőséget kínál, hiszen teljesen új élményt nyújt számukra is: kötetlen munkaidőben, az ügyféllel valódi személyes kapcsolatot kialakítva tudnak dolgozni az új generációs bankárok, nem kell egész nap egy irodában, bankfiókban ülniük. Ha akarnak, együtt ebédelhetnek az ügyféllel, összefuthatnak vele egy kávéra, vagy ellátogathatnak az otthonukba. Ehhez természetesen az Erste megfelelő képzést, mentorálást és támogató hátteret biztosít minden újonnan belépő bankárnak.
Napjaink vásárlói nagyra értékelik a személyes odafigyelést, jelentős igény van a könnyen elérhető, flexibilis és minőségi szolgáltatásokra. A mobilbankárok által nyújtott szolgáltatások minderre megoldást kínálnak. Az ügyfelek növekvő igényeire reagálva az Erste Bank folyamatosan bővíti mobilbankár hálózatát, és egyre több sales-es dönt úgy, hogy nyugodtabb, jövedelmezőbb és szabadabb életet szeretne élni a bankári munka segítségével.
Kapcsolódó cikkek
- A Cellum által fejlesztett Erste MobilePay applikáció NFC funkcióval gazdagodik
- A Cellum közreműködésével vadonatúj külsőt és új funkciókat kapott az Erste MobilePay
- Több, mint 30 ezren töltötték le két hónap alatt az Erste MobilBank applikációját
- A tudatos pénzügyi tervezést segíti az Erste új NetBank fejlesztése
- Az Erste sorszámhúzó mobilalkalmazással rövidítené le a sorbanállást
- Egyre népszerűbb a netes bankolás, de szükség van a fiókokra is
- Pénzküldés telefonról telefonra
- Ügyfélszolgálati fejlesztéssel racionalizál az Erste Bank
- Az Erste eladta Freesoft részvényeinek nagy részét
- SAS kampánymenedzsment a Magyar Telekomnál és az Erste Banknál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.