Mobil Big Mac: McDonald's reklám SMS-re

FeriMesz , 2000. december 29. 12:10
A McDonald's étteremlánc a 12snap nevű müncheni m-commerce céggel együttműködésben most először vesz részt a mobilmarketingben. A közös marketingtevékenységet 2001 januárjában kezdik meg. A 12snap még egy harmadik partnert is szerzett: az American Express-t.
A McDonald's termékeinek terjesztésére használja a mobilkommunikáció lehetőségeit. A müncheni 12snap 2001 januárjától egyéves marketingkampányt szervez a McDonald's-nak. A tervek szerint a Cell Broadcastingon keresztül körlevélszerűen terjesztik majd a McDonald's rövid szöveges és hangos üzeneteit. Az üzeneteket azoknak a mobiltelefon-tulajdonosoknak küldik el, akik a 12snap megfelelő szolgáltatását igényelték.

Jeffrey T. Wahl, a McDonald's németországi marketingvezetője úgy látja, hogy a 12snap-pal kötött megállapodás, a közös munka a termékek árusításának teljesen új útjait nyitja meg az ismert étteremlánc számára. "A jövő évben teljesen egyenes úton kívánjuk elérni vásárlóinkat: mobiltelefonjukon keresztül. Meggyőződésünk, hogy a mobiltelefon a jövő marketingjének fontos eleme."

A 12snap a minap írta alá a szerződést az American Express-szel. Az utazási és pénzügyekkel foglalkozó cég a 12snap csatornáin keresztül kívánja reklámozni a "blue card"-ot, az újfajta bankkártyát. A kedvező feltételekkel kecsegtető új szolgáltatást a fiatal, dinamikus ügyfeleknek szánják. A mobil marketingtevékenység interaktív nyereményjátékot is magában foglal.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50