Újra fesztiváloznak a marketingesek
A tavaly 1500 döntéshozóval megrendezett, teltházas Magyar Marketing Fesztivál – a szervezők közleménye szerint – minden eddiginél erősebb szakmai programmal és „show”-val érkezik immár 7. alkalommal 2020. január 23-án. Az esemény célja – a hagyományokhoz híven – a 2020-as év várható üzleti és marketingtrendjeinek bemutatása, a vállalkozások, cégvezetők és döntéshozók felkészítése az idei év kihívásaira.
A rendezvényen több mint 25 előadó – mindannyian az adott szakterület jeles vagy éppen piacvezető képviselői – exkluzív előadása várja a látogatókat. A központi téma ismét: az előttünk álló évre javasolt marketingeszközök, -módszerek, -megoldások bemutatása, amelyek alkalmazásával a vállalkozások fejlődése garantált.
„A feldolgozott témákat a tavalyi évekhez hasonlóan most is hosszas piackutatás előzte meg annak érdekében, hogy a cégvezetők, döntéshozók és szakmabeliek abból választhassanak, ami valóban érdekli őket, amit leginkább fejleszteni szeretnének saját cégükben” – fogalmazott Miklovicz Norbert, a marketingesemény alapító- főszervezője.
„Idén ismét figyelembe vettük a látogatók visszajelzéseit: egy új, e-kereskedelmi teremmel is várjuk a hozzánk látogató cégvezetőket, döntéshozókat. Ebben a teremben a 2020-as év legfontosabb e-kereskedelmi trendjeit, újdonságait mutatjuk be. Minden előadás a korábban megfogalmazott igények szerint magyar, gyakorlatközpontú esettanulmányokat is bemutatnak” – folytatta Miklovicz.
Idén is lesz egy több mint 50 standos szakkiállítás, ahol a kivitelezők nem csak egyedi ajánlatokkal várják a látogatókat, hanem számtalan új terméket, szolgáltatást is bejelentenek a piac számára.
Lesz újra üzleti kapcsolatépítő (networking) rendezvény ahol szakértői segítséggel gyors, moderált üzleti kapcsolatépítésre, kapcsolati tőke megosztására lesz lehetőség. Egy-egy tapasztaltabb kapcsolatépítő akár 100 új kapcsolattal térhet haza, amely egész évben biztosítja számára a fejlődést.
Továbbá folytatódik a „Milliárdosok klubja” betétprogram, amely egy kerekasztal-beszélgetés, ahol milliárdos forgalmú, „kicsiből naggyá lett", hiteles (sokszor családi cégből kinőtt) cégek vezetői inspirálják tapasztalataikkal a hallgatóságot. Idén a rendezvény főtámogatója a piacvezető, online bankkártyás fizetést biztosító Simplepay by Otpmobil.
A rendezvény részletes programja a www.marketingfesztival.hu oldalon érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Érkezik az ősz legnagyobb üzleti design konferenciája!
- Jubilálnak a marketing fesztiválozók
- Háromnaposra bővül az idei Országos Marketing Konferencia
- Cégmarketing trendek 2017-ben
- Januárban jön a IV. Magyar Marketing Fesztivál
- „Az emberiség történelmében még nem volt akkora fejlődés, mint az elmúlt 24 évben”
- Jövőbe tekint az Országos Marketing Konferencia
- Internet Hungary: újrahuzalozza világunkat a digitális ipari forradalom
- Tervezzük együtt a jövő évet az Országos Marketing Konferencián
- KKV-AKADÉMIA: a reklámadótól a tartalommarketingig
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP
A kiválasztott felsőbbéves corvinusos hallgatók közép- és felsővezetők irányításával négy hónap alatt megismerhetik a banki vezetői kultúrát és mindennapokat.
Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!
22. alkalommal rendezték meg a digitális marketing szakma legrangosabb hazai eseményét, ’Az Év Honlapja’ pályázatot. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre rekord mennyiségű 287 nevezés érkezett. A szakmai zsűri 88 pályaművet díjazott. Az Év Honlapja Abszolút díj győztese a társadalmi szerepvállalás keretében készült online felület az ,,Amiről a sírok mesélnek - Avar temető Babarcon” lett, melyet a Pazirik Informatikai Kft. készített.
Számos díjjal jutalmazták az LG innovációit a 2024-es CES-en
Az LG Electronics (LG) több mint 200 díjat és elismerést kapott az idei CES-en a háztartási elektronika, a szórakoztató elektronika, valamint a B2B megoldások terén bemutatott számos innovációjáért és technológiai újításáért.
Felvásárolta a Siemens a Helioxot
Lezárta a Siemens az e-busz és e-kamion flották, valamint elektromos személygépkocsik számára kínált DC gyorstöltés terén vezető pozíciót betöltő Heliox vállalat felvásárlását. A holland székhelyű, mintegy 330 főt foglalkoztató cég akvizíciójával a Siemens a meglévő e-töltési portfólióját a 40 kilowattostól (kW) a megawatt töltésig, valamint a depó- és flottamegoldásokkal egészíti ki.
Vezető nélküli navigáció a töltőállomásokhoz
A parkolóhelykeresés, majd az autó újbóli megtalálása – különösen a labirintusszerű parkolóházakban – meglehetősen fárasztó és időigényes lehet, és hasonló a helyzet a szabad töltőállomások keresésével is. A Bosch és a Volkswagen leányvállalata, a Cariad most közösen teszteli az automatizált töltési asszisztens (Automated Valet Charging) megoldását, amely az automatizált parkolási asszisztens (Automated Valet Parking) rendszeren alapul.