AOL-Time Warner közös online magazin

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2001. január 9. 21:06
A két vállalat tegnap bejelentette, hogy újraindítja a korábban Time Digital néven működő internetes magazint.
Az újság új néven, „On” magazinként indul útjára február elsejével, és rögtön 1 millió előfizetőhöz juttatják el, beleértve a Time Digital eddigi olvasóit is. Az új magazint automatikusan megkapja 300 ezer új AOL-előfizető, ettől a cég azt várja, hogy még több rendszeres olvasóra tehet szert. A bejelentés példa arra, hogy a jövőben a két cég milyen módon fog együttműködni, és milyen módszerekkel szeretne terjeszkedni. A Time Warner adja az újságot, az America Online pedig a stabil előfizetői kört a terjeszkedés lehetőségével együtt. Az AOL-Time Warner összeolvadásnak azonban még van egy akadálya: bár a versenyhivatal már rábólintott az egyesülésre, a hírközlési felügyelet még nem adta meg az engedélyt - írja a CNet.
Kulcsszavak: Time Warner AOL onlineszolg

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05