A LEGO Csoport és a Nintendo összefog, jön a legendás építőjáték

forrás: Prím Online, 2020. március 13. 16:58

A LEGO Csoport bejelentette a Nintendóval való együttműködését, ami megváltoztatja mindazt, ahogy eddig az emberek Super Marióval találkoztak a fizikai világban, és ahogy LEGO kockákkal játszanak.

Mindkét vállalat elkötelezett az innováció és a játék iránt, a kollaborációjuk eredménye pedig egy újragondolt LEGO építési élmény, amit a mindenki által kedvelt videojáték ikon, Super Mario ihletett.

 

A LEGO Super Mario nem videojáték, és nem is hagyományos LEGO kockákon alapuló készlet, hanem egy teljesen új termékvonal, amely egy interaktív LEGO Mario figurát tartalmaz, ami LEGO kockák segítségével, a valóságban megépített pályákon gyűjti az érméket. Az új vonal Super Mario játékos világának eddig még sosem látott oldalát mutatja meg a gyerekeknek. Super Mario a valóságos LEGO világban kel életre, ahol egészen újfajta kihívások sora és újszerű játékstílus várja.

 

A LEGO Csoport és a Nintendo egy, a hírt bejelentő videót is megosztott:

 

 

A videó betekintést enged abba, hogy mi várható a LEGO Super Mario idei megjelenésekor, és megmutatja, hogyan lehet játszani az interaktív Mario figurával, és érméket gyűjteni a LEGO kockákból kialakított, valóságban végigjárható pályán.

 

„Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy egy közösségi és interaktív LEGO játék formájában kelthetjük életre Mariót” – mondta Julia Goldin, a LEGO Csoport marketingigazgatója és végrehajtó alelnöke. „Több millió gyermek számára tesszük lehetővé, hogy az alkotás és a játék folyamatát irányítva kedvenc karakterükkel, Marióval egy teljesen új játékélményben legyen részük. A legújabb digitális technológia felhasználásával a LEGO Super Mario társas, interaktív és egyben együttműködésen alapuló élményt nyújt a gyerekeknek.”

 

„Mindig is szerettem a LEGO termékeket és azt, ahogy a gyerekeknek segítenek a játék során szabadjára engedni a képzeletüket” – mondta Takashi Tezuka, a Nintendo játék producere és igazgatósági tagja. „A LEGO Csoporttal közösen megalkotott új termék a játék két típusát ötvözi: az egyik során szabadon megépíthető Mario világa, a másik során pedig ebben a megépített világban lehet játszani Marióval.”

 

A LEGO Super Mario az idei év során jelenik meg, további információ később lesz elérhető.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Használt autót webshopból?

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben? 

2024. április 18. 15:28

Megjelent a világ első unalmas telefonja

A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.

2024. április 18. 13:15

A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját

A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit. 

2024. április 18. 11:40

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09