A tantermen kívüli médiaoktatáshoz nyújt segítséget az NMHH Médiaszertár csoportja
Az NMHH a járványhelyzethez alkalmazkodva szünetelteti a személyes ügyfélszolgálatot, valamint a Bűvösvölgyekben zajló foglalkozásokat. A hatóság ma elindította ugyanakkor a Médiaszertár nevű Facebook-csoportját, amely interaktívan segíti a médiaértést oktató pedagógusokat.
A hétfőtől országosan bevezetett tantermen kívüli, digitális oktatási rendhez alkalmazkodva március 16-tól a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Bűvösvölgy Médiaértés-oktató Központjai, Budapesten és Debrecenben is határozatlan időre felfüggesztik a diákcsoportok fogadását. A tanév hátralévő hónapjaira regisztrált iskolákkal közvetlenül egyeztetnek arról, hogy foglalásaikat hogyan érvényesíthetik a későbbiekben.
A tantermen kívüli oktatási időszakban a médiaoktatásban érintett pedagógusokat a ma elindult Médiaszertár nevű zárt Facebook-csoportba várják, ahol segédanyagokkal, tanácsokkal segítik a munkájukat és felületet nyitni nekik a szakmai egyeztetéshez.
Szintén március 16-tól az NMHH ügyfélszolgálata csak online és telefonon üzemel, a személyes félfogadás szünetel.
Kapcsolódó cikkek
- Médiatanács: Nyolcszáz millió forint rádió- és tévéműsorok készítésére
- Új tagok a Közszolgálati Testületben
- A bosszúpornótól a virtuális valóságig: elindult a Gyerekaneten.hu
- A Való Világ miatt büntetett a Médiatanács
- NMHH Médiatanács: közel 75 millió forintból készíthet műsorokat huszonöt helyi és körzeti rádió
- Megjelent az NMHH 2020-as felügyeleti terve
- Médiatanács: 166 millió forint támogatás közösségi rádiók és televíziók rezsiköltségeire
- Szülőknek szóló weboldalt készít az NMHH a biztonságosabb internetezés támogatására
- Vidéki kereskedelmi rádiós pályázatokat hirdetett a Médiatanács
- A három legnépszerűbb rádiót négymillió ember hallgatja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.