Ingyenessé teszi webes ügyfélszolgálati szoftverét a segítő szervezetek számára a Comnica

forrás: Prím Online, 2020. március 18. 16:29

A koronavírus járványhelyzetre reagálva a Comnica ingyenessé teszi otthonról használható ügyfélszolgálati szoftverét a segítő szervezeteknek, hogy azok továbbra is zavartalanul fogadhassák a lakossági hívásokat. 

A koronavírus okozta válságos helyzetben több olyan közhasznú, non-profit szervezet működése is veszélybe került, amelyek évek óta nyújtanak önzetlen segítséget másoknak. A bejövő telefonhívásokat nagy számban fogadó szervezetek a járványhelyzet miatt kénytelenek hazaküldeni a call centerekben, segély- és ügyfélszolgálati központokban dolgozó ügyfélszolgálati munkatársaikat, így azok nem tudják ellátni feladataikat.

 

Mivel a munkájukra most nagyobb szükség van, mint valaha, a Comnica úgy döntött, ingyen rendelkezésükre bocsátja otthonról is használható ügyfélkapcsolati szoftverét a bejövő telefonhívások kezelésére.

 

A webes elérésű, virtuális call center szoftverrel a kollégák saját otthonukból ugyanúgy tudják kezelni és fogadni a hívásokat, mint benti munkaállomásaikon. Ehhez csak internet elérésre, egy headsetre és laptopra vagy asztali számítógépre van szükségük. A cég a szoftver gyors beüzemelését és kezelésének betanítását is vállalja, távoli kapcsolatfelvétellel.

 

 

Kik jelentkezhetnek az ingyenes szoftverért?

Az ingyenes felajánlásra a Comnica olyan közhasznú munkát végző, segítő non-profit szervezetek jelentkezését várja, melyek közvetlenül vagy áttételesen részt vesznek a járvány elleni küzdelemben, vagy amelyek működését a járvány súlyosan érinti. Így például: segély- és adománygyűjtő vonalakat működtető alapítványok, egészségügyi szervezetek, szegényeket, elesetteket, hátrányos helyzetűeket, megváltozott munkaképességűeket támogató szervezetek. A tevékenységi kört a cég nem szeretné egyoldalúan leszűkíteni, minden olyan kérelmezőt  meghallgatnak, aki segítő munkát végez.  

 

A jelentkezéseket az 1 255 0994-es telefonszámon várják, a hét minden napján, 8.00 és 20.00 óra között.

 

Az igénylések elbírálásával és a technikai feltételekkel kapcsolatos részletek a Comnica oldalán olvashatók.

 

 

A Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány már használja

A 24 órás lelki segélyvonalat működtető Kék Vonal Alapítvány közvetlen megkeresés útján már elfogadta a Comnica felajánlását. A járvány kitörése óta rengeteg hívást kapnak olyan gyerekektől és fiataloktól, akik másokkal nem tudják vagy nem akarják megosztani aggodalmaikat. A szervezet 40 önkéntessel dolgozik, akik közül sokan életkoruk miatt veszélyeztetettek, de fontos, hogy munkájukat a járvány idején is folytathassák. A mai nap óta már ők is biztonságban, otthonról dolgozhatnak a távolról elérhető rendszerben.   

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05