111 wellnesshétvégét ajánlanak fel az önkéntesen jelentkező orvostanhallgatóknak
Közel 10 millió forint értékben, 111 darab wellnesshétvégét ajánl fel ajándékba a visegrádi Royal Club Hotel azoknak az elhivatott orvostanhallgatóknak, akik az új koronavírus elleni küzdelemben segítenek. Az első 111 önkéntes jelentkezővel a következő napokban fogják felvenni a kapcsolatot, hogy már a munkavégzés közben is pozitív megerősítéshez, lelkierőhöz juthassanak. Belán Miklós más szállodaigazgatókat is arra buzdít, hogy ők is támogassák a sürgősségi betegellátáshoz csatlakozó önkénteseket, ezáltal is hozzájárulva a szorult helyzetben lévő egészségügyhöz.
Az EMMI néhány nappal ezelőtt adta közzé, hogy várja azoknak az orvostan-, gyógyszerész- és fogorvoshallgatóknak, végzett orvosoknak és egészségügyi szakdolgozóknak a jelentkezését, akik segítenének a koronavírus elleni küzdelemben.
A visegrádi Royal Club Hotel további önkéntes jelentkezésre kívánja motiválni az embereket, így 111 darab wellnesshétvégét ajánlj fel az első 111 önkéntesen jelentkező orvostanhallgatónak. Egy wellnesshétvége értéke 89900 Ft, így a felajánlás összértéke 9.978.900 Ft.
„Bízom benne, hogy a sürgősségi betegellátáshoz csatlakozó önkéntesek támogatásába más szállodák is beszállnak, ezáltal is hozzájárulva a szorult helyzetben lévő egészségügyhöz” – mondta Belán Miklós, a Royal Club Hotel igazgatója.
A szakember kiemelte, hogy a kialakult helyzetben történelmi felelőssége van a turizmusnak, ezért három javaslatot fogalmazott meg a kollégáinak:
- A turisztikai szakma szereplői függesszék fel az utazásra való buzdítást!
- A turisztikai munkaerőpiacon több ezer takarítónő és több ezer karbantartó munkahelye forog kockán, az állam kérje segítségüket. Közösségi intézményekben, kórházakban, iskolákban bizonyára szükség van fertőtlenítési és karbantartási munkálatokra!
- A nagyvárosi szállodák ajánlják fel szállodai szobáikat, amennyiben szükség lesz rá az egészségügy dolgozóinak, vagy a páciensek elkülönítésére!
Szerencsére már több másik szálloda is példaértékű felajánlást tett, hogy segítsen az új koronavírus elleni küzdelemben. Így tett például a harkányi Baranya Hotel, amely a 105 szobáját szükség esetén karanténkórházzá alakíthatják. A siófoki CE Napfény Hotel vezetősége pedig a külföldről hazatérő magyaroknak ajánlotta fel a szállodát térítésmentesen az előírt 14 napos elkülönítés idejére.
A visegrádi Royal Club Hotel korábban elsőként jutott arra a döntésre, hogy etikai okokból átmenetileg bezár. Nem tartják etikusnak az utazásra való buzdítást és otthon maradásra szorgalmazzák az embereket. A járványügyi helyzet lezárása után nyitják meg újra kapuikat, ekkortól lesz majd lehetőség a felajánlott wellnesshétvége utalványok felhasználására is.
Kapcsolódó cikkek
- Így is megfogható a koronavírus-helyzet: lépjen mindenki a tettek mezejére!
- Ingyenessé teszi webes ügyfélszolgálati szoftverét a segítő szervezetek számára a Comnica
- A WIWE veszélyhelyzetben is segíti a szívproblémák szűrését
- A Videotanár ingyenes tananyagokkal segíti a diákokat a koronavírus idején
- Az NMHH öt tanácsa internetezőknek koronavírus idején
- Koronavírusos átverést azonosított az ESET
- Többen rendelnek élelmiszert online a koronavírus miatt
- Működik a kötelező home office?
- Prémium csatornák a UPC Direct minden előfizetőjének
- Mától ingyenesen lehet feladni álláshirdetéseket önkéntes és egészségügyi állásokra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül
A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.