Karanténos szuperkoncert a Vodafone támogatásával!

forrás: Prím Online, 2020. április 18. 11:00

A Global Citizen nevű jótékonysági mozgalom és az Egészségügyi Világszervezet (WHO) együttműködésével megvalósuló One World: Together at Home című jótékonysági koncerten 20 olyan globális márka mutatkozhat be, akik tevékenységükkel jelentős mértékben hozzájárulnak a koronavírus elleni küzdelemhez. 

A Global Citizen (GC) egy nemzetközi jótékonysági mozgalom, amely nagyszabású zenei koncerteket szervez szerte a világon, hogy pénzt gyűjtsenek a szegénység felszámolására. A koronavírus miatt kialakult helyzet és az emberek egymástól és a szórakozási lehetőségektől való elzártsága ösztönözte őket egy új, "Together at home" sorozat létrehozására. 

 

A meghitt hangulatú mini-koncertsorozat keretében a művészek otthonukban, a saját eszközük segítségével rögzítik és közvetítik az előadásukat. A formátum sikere hívta életre a WHO és Lady Gaga közreműködésével megvalósuló One World: Together at Home globális, online jótékonysági koncertet, amelyet április 18-án, szombaton este 6 és 8 között rendeznek meg. Az eseményt élőben követhetik az érdeklődők az alábbi linken, a kezdeményezés célja, hogy megünnepelje és támogassa az egészségügyi dolgozókat és a WHO Szolidaritási Alapját. 

 

A kétórás műsorban 20 olyan globális márka mutatkozhat be, akik tevékenységükkel jelentős mértékben hozzájárulnak a koronavírus elleni küzdelemhez. A koncert szellemisége tökéletesen illeszkedik a Vodafone Csoport azon céljához is, hogy összekösse az embereket egy jobb jövő érdekében. 

 

A világon elsőként megrendezett, online adománygyűjtő rendezvényhez rengeteg neves művész csatlakozott, akik saját otthonukból, virtuálisan fognak bejelentkezni. Így többek között Alicia Keys, Céline Dion, Jennifer Lopez, Oprah Winfrey, Taylor Swift és Shawn Mendes is fel fog lépni. A rendezvény célja, hogy közvetítse a hála és a remény üzenetét, illetve hogy világszerte felszólítsák a közvéleményt és a privát szektort a koronavírus elleni küzdelem támogatására. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Használt autót webshopból?

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben? 

2024. április 18. 15:28

Megjelent a világ első unalmas telefonja

A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.

2024. április 18. 13:15

A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját

A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit. 

2024. április 18. 11:40

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09