Védőfelszerelések helyett néhány kattintás
A személyes ügyintézéssel járó érintkezések száma csökkent, az online ügyintézés és értékesítés növekedést mutat a kijárási korlátozások bevezetése óta. Most számos új funkciót és egyszerűsítést vezet be online felületein a Telenor, hogy a személyes kontaktussal járó ügyintézést, amely jelenleg potenciális egészségügyi kockázatot jelent, tovább minimalizálhassák ügyfelei.
A kötelező védőfelszerelések viselete és a közösségi távolságtartás szabályai már március eleje óta érvényesek a Telenor üzleteiben mind az ott dolgozók, mind az ügyfelek részére. Elmondható, hogy a látogatók többsége elfogadta ezeket a körülményeket, az üzletek felkeresése összességében mégis egy létrejött kontaktusnak tekinthető, ennek csökkentése pedig közös társadalmi érdek. A személyes ügyintézéssel járó teendők legnagyobb része online felületeken is elvégezhető, békeidőben a gyakorlottabb netfelhasználók élnek is ezzel a lehetőséggel. A mostani fejlesztések célja, hogy ezeket a kényelmes és teljesen biztonságos lehetőségeket azok is magabiztosan tudják használni, akik eddig az ügyintézés hagyományos formáját részesítették előnyben. A fejlesztések kedveznek a kevésbé gyakorlott netezőknek is, hiszen mostantól könnyebben eligazodhatnak a szolgáltató felületein.
Egyszerűsített számlabefizetés: mostantól egymásnak is segíthetnek online a telenorosok
A Telenornál a számlabefizetések legnagyobb hányadát az online kártyás fizetés (mobilalkalmazáson vagy internetes ügyfélszolgálaton keresztül), a banki átutalás és a csoportos beszedés teszi ki, ugyanakkor még sokan a postai csekkes fizetést választják. A most bevezetett egyszerűsített számlabefizetés lényege, hogy a telenor.hu-n már regisztráció nélkül is elvégezhető ez a folyamat, így a Telenor ügyfelei a korábbinál egyszerűbben fizethetik be aktuális számlájukat. A funkcióval akár idősebb rokon vagy ügyintézésben segítségre szoruló, normál esetben a postai csekkes befizetéssel élő ismerős számlái is rendezhetőek, ezzel is tovább csökkentve az befizetéssel járó személyes érintkezések számát.
Trénerek és tréninganyagok a most érkezőknek
Az internetes ügyintézési felület és folyamatok egyszerűsítése mellett a Telenor a legkeresettebb online ügytípusokra fókuszálva többek közt olyan kisvideó-sorozatot készített, amiben lépésről-lépésre megismerhető az adott ügyintézési folyamat leghatékonyabb módja. A tréningvideók azokat segítik, akik a most kialakult helyzet miatt az internetes ügyintézést szeretnék választani.
A Telenor munkatársai és az oktatóanyagok révén a Telenor Trénerek, Telenor Tréning anyagok segítséget nyújtanak az online felületeken való eligazodásban és az ott elérhető funkciók megismerésében, hogy így mindenki otthon maradhasson biztonságban.
Ha az elintézésre váró ügytípus szerepel ezen a listán, nem szükséges védőfelszerelésbe bújni
- Egyenlegkövetés, számlabefizetés és egyenlegfeltöltés mindössze a telefonszám és a számla/feltöltés pontos összegének megadásával
– online bankkártyás fizetéssel fizetni a saját vagy ismerősök, például az idős rokonok számláját
- Adatjegy, hangjegy és egyéb kiegészítő szolgáltatások megrendelése
- Tarifaváltás, a kártyás felhasználóknak egyéni ajánlatok lekérdezése, megrendelése
- Hűségidő hosszabbítása akár új készülék vásárlásával
- Hamarosan elérhető funkciók: kártyás tarifáról számlás előfizetésre váltás, illetve a weboldalon regisztráció nélkül is azonnali segítségkérés speciális ügytípusokban a Telenor online ügyintézőitől
Kapcsolódó cikkek
- 50%-kal nőtt a mobilkijelzők átlagmérete az elmúlt 5 évben
- Hónapok alatt éveket ugranak előre a hazai cégek a digitális átalakulásban
- Telenor kutatás az otthoni internethasználatról
- A megelőző hetekre jellemző hétvégi forgalom volt húsvétkor a Telenor hálózatán
- Telenor-szubjektív a tavaszi szünetre Koren Balázstól, a HiperSuli szakmai vezetőjétől
- Így dolgozik egy értékesítő csapat a koronavírus idején
- 1GB helyett 1+99GB Hipernetet ad a Telenor egy ezresért
- Újabb lépést tett a Telenor az 5G szolgáltatás kereskedelmi bevezetéséhez
- Így teljesít a tantermen kívüli oktatás
- Így is megfogható a koronavírus-helyzet: lépjen mindenki a tettek mezejére!
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.