Egyénileg és csapatban is indulhatnak a fejlesztők a Huawei versenyén
AppsUp néven indított alkalmazásfejlesztő versenyt a Huawei Technologies. A verseny célja, hogy megtalálják a világ legjobb app fejlesztőit, és egyben lehetőséget biztosítsanak a fejlesztőknek, hogy alkalmazásaikat közzétegyék a Huawei saját mobilszolgáltatási rendszerében, a HMS-ben. A versenyt 5 régióban hirdetik meg, és minden régióban 5 kategóriában – legjobb app, legjobb játék, legjobb közösségi alkalmazás, legnépszerűbb, valamint különleges értékkel bíró app – díjazzák a legjobbakat.
A versenyen, amelyet a tervek szerint minden évben megrendeznek, a jelentkezők fejlesztői képességeit teszik próbára, amelynek során a Huawei Mobile Services-en (HMS) keresztül elérhető eszközöket és erőforrásokat használhatják fel. A cél olyan innovatív alkalmazások fejlesztése, amelyek a felhasználók mindennapi életét teszik könnyebbé. A versenyre elsősorban olyan fejlesztéseket várnak, melyek segítik az okos környezet kialakítását és lehetővé teszik a minden élethelyzetre kiterjedő digitális életstílus kialakítását a Huawei készülékek felhasználói számára. A HMS-nek jelenleg több mint 1,4 millió regisztrált fejlesztő tagja van, valamint több mint 60 ezer alkalmazás található a rendszerben.
Zhang Ping’an, a Huawei Consumer Business Group Consumer Cloud Service üzletágának elnöke elmondta: „az AppsUp versennyel segíteni szeretnénk a fejlesztőknek, hogy ötleteiket valóra válthassák és munkájukat a több, mint hatszázötven millió Huawei-felhasználónak is bemutathassák. Izgatottan várjuk, hogy a versenyzők hogyan használják ki a HMS képességeit, annak érdekében, hogy könnyebbé tegyék mindennapi életüket.”
Az AppsUp verseny során 5 régióban – Kína, Ázsia-Csendes-Óceán, Latin-Amerika, Európa, Közel-Kelet és Afrika – mérhetik össze tudásukat a jelentkezők. Minden régióból a 20 legjobb alkalmazás szeptember 21-től letölthető lesz a verseny weboldaláról, illetve a HUAWEI AppGalleryből, az egyes kategóriában a végső nyerteseket pedig az októberben megrendezésre kerülő zsűrizés során választják ki. A legjobb fejlesztők akár 15 ezer dollár értékű pénzjutalmat is nyerhetnek.
A sikeres versenyzők a jövőben is támogatásra számíthatnak a befektetőknek köszönhetően, továbbá részt vehetnek exkluzív eseményeken és képzéseken.
A versenyre nevezni a hivatalos honlapon lehet június 30. és augusztus 30. között – egyéniben vagy maximum három fős csapatokban. Az alkalmazásokat a HMS Core-on keresztül kell lefejleszteni és benyújtani augusztus 30-ig 10:00 óráig. A szakértőkből álló zsűri minden nevezést funkcionalitás, innováció, kereskedelmi érték és praktikusság alapján pontoz majd.
A régiókból választott húsz-húsz legjobb eredményt elérő versenyzőre a verseny honlapján és az AppGallery-ben is lehet szavazni. A legtöbb szavazatot elérő versenyzők így a döntőben plusz pontokat nyernek, a végső nyerteseket pedig az októberi zsűrizés során választják ki.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb 5G-képes okostelefont hoz Magyarországra a Huawei
- Tovább nőtt a Huawei márkaértéke
- Hatalmas lépéssel hatodik helyezett a Huawei a leginnovatívabb vállalatok listáján
- Új, kényelmes app-keresőt fejlesztett mobiljaira a Huawei
- Okoseszközökkel segíti az életeket mentőket a Huawei
- A Huawei versenybe hívja az okostelefon-fotósokat
- A Huawei 2020 első negyedévében jelentős növekedést ért el a hordozható okoseszközök piacán
- Megérkeztek a Huawei új notebookjai Magyarországra
- Még a járvány sem fogott ki a szerelmeseken
- A Huawei bemutatta új aktív zajszűrős fülhallgatóját
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.