Early Bird kedvezménnyel indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat
Early Bird kedvezménnyel startol Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázata. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. Kedvükre csiripelnek a korai madarak, indul 'Az Év Honlapja' pályázat!
A koronavírus okozta bezárkózás, az otthoni munkavégzés, és a mobilos böngészés arányának növekedése folyamatos fejlesztésre késztetik a honlapkészítőket és az üzemeltetőket. A weboldalak tartalmával szemben elvárás, hogy szép, igényes, gyors, logikus és átlátható legyen. Fontos, hogy a digitális zajban néhány pillanat alatt képes legyen megragadni és megtartani az érdeklődő figyelmét. Ez folyamatos fejlesztéssel, nagy csokor kreativitással és a design thinking legújabb elemeinek felhasználásával állhat össze egy látványos, praktikus, hasznos és gyors egésszé. Ezért idén a honlapokon kívül a technológiai kampányokat és az újító digitális megoldásokat szeretnék díjazni.
A vírus hatásai elérték a digitális marketinget is, amire remek visszavágással reagáltak a piac szereplői. A kényszerdöccenők miatt előkerültek a már 10 éve meglévő technológiai eszközök, új szerepet kapott a vállalati honlap és a webes ügyfélkezelés is. Soha nem látott méreteket öltött a KKV-szektor digitalizációjának igénye. Ezzel párhuzamosan csökkent a közösségi média monstrumainak szabályozókkal teli, zárt terének marketing célú felhasználása. A megváltozott helyzetben új szerepet kaptak a honlapok is. A vállalati weboldalakon lehetőségünk van a szegmentált kommunikációra, a kreativitásunk kiteljesítésére, a legújabb digitális technológiai megoldások honlapba illesztésére és a teljesen egyedi megoldások alkalmazására. Új digitális irányokat tudunk kijelölni, és a vállalatunkra jellemző tulajdonságok mind megjelenhetnek a weblapunkon. Éppen ezért az idei pályázaton továbbra is értékelni és díjazni fogják a kreatív, alkotó szemléletet. Az idei év újdonsága az érintésmentes marketing, a blockchain, illetve a technológiai megoldások és a kampányok elismerése lesz – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.
Az idei helyzetben fontos, hogy a fejlesztések érintésmentes megoldásokkal növeljék a felhasználók biztonságát, ennek érdekében az értékeléskor figyelni fogják a nevezők ezzel kapcsolatos kommunikációját és megoldásait. Több elismert, hazai webfejlesztő lépett nemzetközi szintre, ezért magyar fejlesztésű, de angol nyelvű oldalak pályázatait is örömmel fogadják.
Csirip, csirip, jó reggelt!
Érdemes minél hamarabb jelentkezni, hiszen a korán ébredők a kedvezmény mellett a közönségszavazatok gyűjtésében is előnyre tehetnek szert.
A pályázatokat 2020. október 14-ig lehet leadni a www.azevhonlapja.hu weboldalon. A közönségszavazás pedig csupán egy kattintás, így a nevezők egyszerűen gyűjthetnek szavazatokat rajongóik, közösségük bevonásával és mozgósításával.
Az ünnepélyes díjátadó 2020. november 26-án lesz, amiről további részleteket írnak a közösségi felületeiken, és természetesen a honlapukon! :)
Kapcsolódó cikkek
- 15. jubileumi évét nyitja „Az Év Honlapja” pályázat!
- Kihirdették a 2019-es Az Év Honlapja pályázat díjazottait!
- Lezárult Magyarország legrangosabb marketingkommunikációs pályázata
- Hosszabbít ‘Az Év Honlapja’ pályázat
- Elindult a 2019-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Magyar siker az Epson nemzetközi robotversenyén
- Az Epson bejelentette a „Nyerjen egy robotot!” versenyének zsűrijét
- Folytatódhat a nevezés – hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Pár tipp, hogy milyen domain nevet válasszon weboldalához
- Tizenéves jövőtervezőket keres a UPC
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP
A kiválasztott felsőbbéves corvinusos hallgatók közép- és felsővezetők irányításával négy hónap alatt megismerhetik a banki vezetői kultúrát és mindennapokat.
Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!
22. alkalommal rendezték meg a digitális marketing szakma legrangosabb hazai eseményét, ’Az Év Honlapja’ pályázatot. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre rekord mennyiségű 287 nevezés érkezett. A szakmai zsűri 88 pályaművet díjazott. Az Év Honlapja Abszolút díj győztese a társadalmi szerepvállalás keretében készült online felület az ,,Amiről a sírok mesélnek - Avar temető Babarcon” lett, melyet a Pazirik Informatikai Kft. készített.
Számos díjjal jutalmazták az LG innovációit a 2024-es CES-en
Az LG Electronics (LG) több mint 200 díjat és elismerést kapott az idei CES-en a háztartási elektronika, a szórakoztató elektronika, valamint a B2B megoldások terén bemutatott számos innovációjáért és technológiai újításáért.
Felvásárolta a Siemens a Helioxot
Lezárta a Siemens az e-busz és e-kamion flották, valamint elektromos személygépkocsik számára kínált DC gyorstöltés terén vezető pozíciót betöltő Heliox vállalat felvásárlását. A holland székhelyű, mintegy 330 főt foglalkoztató cég akvizíciójával a Siemens a meglévő e-töltési portfólióját a 40 kilowattostól (kW) a megawatt töltésig, valamint a depó- és flottamegoldásokkal egészíti ki.
Vezető nélküli navigáció a töltőállomásokhoz
A parkolóhelykeresés, majd az autó újbóli megtalálása – különösen a labirintusszerű parkolóházakban – meglehetősen fárasztó és időigényes lehet, és hasonló a helyzet a szabad töltőállomások keresésével is. A Bosch és a Volkswagen leányvállalata, a Cariad most közösen teszteli az automatizált töltési asszisztens (Automated Valet Charging) megoldását, amely az automatizált parkolási asszisztens (Automated Valet Parking) rendszeren alapul.