MagentaKraft, a Z generáció legizgalmasabb ugródeszka platformja
A MagentaKraft a Magyar Telekom fiatalok számára kialakított országos platformja, amely lehetőséget és inspirációt biztosít arra, hogy a Z generáció tagjai megmutassák, mire képesek egy szakmai, támogató közösségen belül. Az eddig az online térben működő programba bárki becsatlakozhat, de Debrecenben is nyílik majd – a vírushelyzethez igazodva – egy együtt gondolkodásra, közös munkára alkalmas találkozási pont. A Kraft kezdeti hónapjainak lezárásaként kihirdették az első KraftChallenge nyerteseit is, melynek fődíjasa 1 millió forint támogatást kap a vállalattól.
A Magyar Telekom fiatalokra fókuszáló platformja, a MagentaKraft a Z generáció tagjainak megadja mindazt a szaktudást, eszközparkot és támogatást, hogy azzal foglalkozhassanak, amivel mindig is szerettek volna. A MagentaKraft online közössége már 600 főt számlál a Discordon, ahol a live tréningek, mentorálás folyik. Az inspiráló tartalmak nem csupán a Kraftba már beválogatott aktuális projektekről és az őket kitaláló projekt-csapatoknak szól, hanem mindenki számára nyitott, aki csapattársat keres, vagy szívesen becsatlakozna egy innovatív kezdeményezésbe. Hogy egy-egy fiatal a lehető legtöbbet hozhassa ki magából és ötleteiből, a Telekom szakértői, azaz mentorok és edukátorok állnak rendelkezésükre, akik szaktudásukkal és tapasztalataikkal segítik a „Kraftereket” a sikerhez vezető - kísérletezésekkel teli - úton. Jelenleg öt, saját projekttel érkező csapat halad végig a Kraft folyamaton a mentorok és edukátorok segítségével, megmutatva: a virtuális ötletláda mindenki előtt nyitva áll, aki elég merész ahhoz, hogy kiálljon az álmai mellett. Ezek az első ötleteket beküldő fiatalok kaptak lehetőséget a MagentaKraft első DOday-én maguk és projektjeik bemutatására, de ugyanitt találkozhattak először segítőikkel is. „A Magyar Telekom küldetése, hogy a digitális lehetőségekkel mindenkit a saját élete nyertesévé tegyen, és ez alól a fiatalok sem kivételek: a Kraftban mindegy, honnan jössz, ha van egy jó ötleted. Csak a kreativitásodra van szükség, a többiről mi gondoskodunk.” - mondta Szabó Béla, a Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója.
A projektek tehát jöhetnek maguktól, de van, hogy néha kell egy mondat, ami kipattintja azt a bizonyos szikrát: épp ezért hozta létre az időszakosan meghirdetett KraftChallenge-et a Telekom, ahol egy adott társadalmi jelenségre, problémára kell megoldást hozniuk a fiataloknak. Az első KraftChallenge a Folytassuk együtt! névre hallgatott, ami a karantén ideje alatt indult kezdeményezésekre fókuszált, és összesen 25 fiatal csapatot késztetett gondolkodásra. A legjobbnak Bajzák Anna és csapata Balkonkertész nindzsaképzés projektjét ítélte a zsűri, akik tervük megvalósítására 1 millió forint támogatást nyújt a vállalat. Olyan sok rendkívül izgalmas projekt érkezett be, hogy a zsűri végül 2. és 3. helyezést is hirdetett: Huszár Fanni csapatának InclusiTech projektje és Géró Kristóf csapata lett, Scool nevű ötletével az ő nyereményük, hogy automatikusan felvételt nyertek a MagentaKraftba, és ötleteik kivitelezését szakmai csapat segíti tovább. A három Hello Biznisz különdíjas pedig: Turay Diánáék - Könyvelő-Net, Varga Bencéék - Beszállító keresés digitális reformja!, valamint Vedres Tamás csapatának - Most legyél online! projektje, melyek számára a vállalat KKV platformján, a hellobiznisz.hu oldalon biztosít megjelenési lehetőség.
Kapcsolódó cikkek
- Kedvezményes Telekom-előfizetés várja a Codecool diákjait
- Egy évig havidíjmentes szolgáltatásokkal támogatja a Telekom a nonprofit szervezeteket
- Így interneteznek a 18 év alatti fiatalok
- Változás a Magyar Telekom Csoport felsővezetésében
- Már 23 településen kínál gigabites 5G-t a Telekom
- A Magyar Telekom 2020. második negyedéves eredményei
- Digitális összefogással élhetőbbnek látjuk a jövőt
- A Magyar Telekom nyerte az Employer Branding Award fődíját
- Az élménynek nem szabnak határt a gigabájtok!
- Megnövelt mobilhálózati kapacitással készül a Telekom a nyári szezonra a hazai tavaknál
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?
Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását az egyelőre leginkább a Meta által használt „consent or pay” (hozzájárulás vagy fizetés) üzleti modell adatvédelmi vonatkozásaival kapcsolatban. Várhatóan mi lesz a hatása a véleménynek a közösségi médiumok és platformok működésére, mit jelenthet mindez a piaci szereplők és a felhasználók számára? A fenti kérdéseket Bartal Ivánnal, az Oppenheim Ügyvédi Iroda adatvédelmi jogi praxisának vezetőjével jártuk körbe.
Innováció a légi szállítmányozásban
A DSV egy hazánkban innovációnak számító, korábban még sosem alkalmazott átvilágítási szolgáltatás elindításával új export légiszállítási lehetőségeknek nyit kaput. A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér közvetlen közelében található raktárukban már 2-8 Celsius-fokos környezetben is átvilágítási szolgáltatás nyújtására lesznek a továbbiakban képesek, ezzel pedig fellendítik a BUD Airport gyógyszerexport tevékenységét. A fejlesztés egy gyógyszeripari üzleti esemény keretein belül debütált 2024. április 23-án, Vecsésen.
Bridgestone abroncsokon gurul a Maserati első teljesen elektromos SUV-ja
A prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások terén világszinten vezető Bridgestone-t választotta a Maserati, hogy egyedi 20"-os gumiabroncsokat fejlesszen első teljesen elektromos SUV-ja, a Maserati Grecale Folgore számára.
SFFA 2024 – bejelentették az International Filmmakers 30 shortlistesét
A Creo örömmel jelenti be a Sony Future Filmmaker Awards 2024 shortlisteseit. A hat kategóriában 30 filmkészítőből álló shortlisten szereplő alkotók egyedülálló élményben részesülnek, és egy héten át különleges eseményeken vehetnek részt a Sony Pictures Studios Los Angeles-i telephelyén, beleértve egy workshopot, amely páratlan hozzáférést biztosít az iparág kulisszái mögé. A 2024. május 30-i díjátadó ünnepségen pedig kihirdetik a hat kategória győztesét, akiket szakértő zsűritagok választanak ki.
Tovább terjeszkedik a belga-magyar logisztikai raktárfejlesztő-vállalat
A belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező Weerts Logistics Park (WLP) HUR One Kft. közel 55 000 m2 alapterületű logisztikai csarnokot épít Debrecen szomszédságában, Ebesen. A WLP az első külföldi érdekeltséggel is rendelkező beruházó, amelyik előre, megrendelésállománnyal még nem rendelkező, spekulatív módon fejleszt a Hajdú-Bihar-Vármegyei székhely térségében. A kitűnő lokációjú beruházásra a debreceni repülőtér és az épülő BMW gyár közelében kerül sor.