Többmilliárdos bevételre számít Black Friday kampányán a Vivre
A Vivre, Románia és Közép-Európa fő online lakberendezési áruháza, november 11-én, szerdán indítja el Black Friday kampányát.
A vásárlók akár 90%-os kedvezményeket élvezhetnek több tízezer termékre a Vivre oldalán. Az online vásárlás iránti növekvő kereslet miatt a vállalat rekordszámú látogatóra és több mint 10 millió eurónyi bevételre számít a Black Friday alatt, ami 80 százalékos növekedést jelenthet a 2019. év azonos időszakával összevetve.
A rendelések hatékony feldolgozásáért a vállalat átszervezte belső folyamatait, növelte a raktárak kapacitását, a rakománykezelő berendezések, valamint az alkalmazottak számát is. Az akció a Vivre működési területének összes országában: Romániában, Bulgáriában, Magyarországon, Szlovákiában, Szlovéniában, Csehországban, Horvátországban, Lengyelországban és Görögországban is elérhető lesz.
Kapcsolódó cikkek
- November 13-án tartja a Black Friday-t az Extreme Digital
- Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
- Rekord: 1000 milliárd felett lehet az idei e-kereskedelemi összforgalom
- Trump nyerte az amerikai elnökválasztás webshopcsatáját
- Legjobb boltok - Cyber Monday Magyarország
- Hatékony termékkeresés a GLAMI szolgáltatásával
- Online üzleti valóságshow indult webáruház tulajdonosoknak
- Black Friday 2020: a COVID sem áll az útjába
- Folyamatos a Vivre növekedése
- A Vivre.hu támogatja a hagyományos kiskereskedőket
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Különleges installációval ünnepli a Föld napját a Prologis
Különleges installációval ünnepli a Föld napját a Prologis magyarországi csapata. A vezető logisztikai ingatlancég a Prologis Park Budapest-Sziget II-ben egy 350 négyzetméteres festménnyel emlékezik meg a környék állat- és növényvilágáról, ezzel is felhívva a figyelmet a fenntarthatóság és az élővilág tiszteletben tartásának fontosságára.
Az AOC a Graphic Pro U3 sorozattal erőt ad az alkotóknak
A kijelzőspecialista AOC büszkén jelenti be a kreatív szakemberek egyedi igényeihez gondosan kidolgozott új monitorcsaládját. A kivételes színhűségével, élvonalbeli funkcióival és elegáns, díjnyertes dizájnjával az AOC Graphic Pro U3 sorozat forradalmasítja a fotósok, vizuális művészek, tervezők, szerkesztők, műsorszolgáltatók, producerek és játékipari szakemberek munkáját.
A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG
Jelentős logisztikai fejlesztésekkel segíti az eMAG a Budapesten és Pest vármegyében élő ügyfelek kiszolgálását: az online áruház a hétköznap délig leadott megrendeléseket várhatóan még aznap több mint háromszáz, a térségben működő easyboxba szállítja ki. Az új szolgáltatás a platformon aznapi kiszállításra jelölt termékekre vonatkozik.
Új területen erősít az OTP Mobil
Tovább bővültek az OTP Mobil által kínált innovatív fizetési lehetőségek, így már nem csak a Simple alkalmazás és a SimplePay megoldások előnyeit élvezhetik a felhasználók. A fintech vállalat ugyanis felvásárolta a HelloPayt, amely elsősorban vendéglátóhelyek, szórakozóhelyek és fesztiválok fizetési rendszereit üzemelteti.
A napenergia-innovátor TSS4U az ABB technológiáját használja
A hollandiai TSS4U innovatív, szigetüzemű napenergia-rendszereket szállít világszerte kritikus alkalmazásokhoz, így segítve a vállalatokat abban, hogy a dízelgenerátorokat fenntartható energiával váltsák ki. Távközlési tornyok, olaj- és gázipari létesítmények, valamint víztisztító telepek energiaellátása támaszkodik a TSS4U napelemes rendszereire, amelyek a legmagasabb követelményeket támasztó környezetben is megbízható energiatermelést biztosítanak.